jag kör upp för andra gången, missade på trafikdelen sist men tänkte köra upp privat andra gången, och då (om det fungerar) med en k 1300 r.
vad tror ni? stor och tung är bra mkt svårare eller?
frågan är hur länge vägverket håller på med förarprovningarna?
oktobers slut?
Nästa år då man fyller 18 blir det 25 kW´are =) Och man behöver ju bara göra uppkörningen om man redan haft A1 innan.. har jag för mig
Officiellt har jag för att det är så i Malmö (Skåne?)
Förra året (och kanske varje år) körde de en vecka till med trafikskolorna under förutsättning att vädret var ok, dvs över +5 grader. Körde själv upp 5/11 i Malmö förra året, den dagen var det strålande solsken och 15 grader varmt, och alla 8 där klarade kortet.
/Anders
Det är väl inte för sent, för mig tog det under en månad och typ 7-8 körlektioner senare har jag mitt kort. Bara att vara envis och vilja mycket.
Bara vara envis och vilja mycket?? Mmm och ha lite pengar till lektioner kanske.. Dom är ju inte gratis direkt
Det är väl inte för sent, för mig tog det under en månad och typ 7-8 körlektioner senare har jag mitt kort. Bara att vara envis och vilja mycket.
Jo! 1 till glider runt på cbrén nu tills jag får in bra vanaEn ja, men vi är nog inte många...
Jo! 1 till glider runt på cbrén nu tills jag får in bra vana
Min lärare sa till mej att d e bra om ja bokar så många å så tätt som möjligt =) när ja tog mitt kort då =P
Jo! 1 till glider runt på cbrén nu tills jag får in bra vana
Tycker det låter mest vettigt. Dessutom vill jag ju bli klar så snart som möjligt
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|