*DanTheMan* skrev:Stanna Nu förstod jag inte riktigt
sandstream skrev:Intressant att en kille som erkänner att han kört mot rött får en jäkla massa kritik medans de som filmar när de kör mot rött får massor av beröm för sina häftiga filmer.
Tycker inte trådstartaren beklagar sig och skyller på någon annan utan snarare är sur på sig själv och förstår vad han gjort för fel.
Klart det är en grov generalisering men om du har läst den andra tråden med filmen där de körs mot rött mitt inne i stan, på gångvägar osv så vet du att de första 4-5 sidorna nästan uteslutande var av typen "Wow, fan vad cooooooola ni är, hur törs ni vara så tuffa..." osv.amullo skrev:Grov generalisering anser jag.
Är det samma personer som hoppar på en person HÄR i tråden som BERÖMMER personen i den andra tråden?
Förmodligen inte.
Rigge skrev:Det här känns konstigt... men jag håller med.
det finns dosor att köpa som stör magnetfältet i vilket ljusen känner av om det är nån bil i närheten.Kenya skrev:Skulle gärna vilja ha ett tips hur man gör när man kommer till ett röljus som inte slår om mitt i natten utan trafik. Tycker inte det är särskilt kul o köra mot rött men vad ska man göra då? Vända och ta en annan väg? Om någon här som aldrig kört mot rött i detta syfte skulle jag vilja veta hur man får stolpFan grön? Parkera hojen o hoppa på magnetslingorna kanske..
Kenya skrev:Skulle gärna vilja ha ett tips hur man gör när man kommer till ett röljus som inte slår om mitt i natten utan trafik. Tycker inte det är särskilt kul o köra mot rött men vad ska man göra då? Vända och ta en annan väg? Om någon här som aldrig kört mot rött i detta syfte skulle jag vilja veta hur man får stolpFan grön? Parkera hojen o hoppa på magnetslingorna kanske..
björn.e skrev:Jo och det är ju BARA där du kör förfort eller... dra den där om rödluvan med . För fan håll er konsekventa, kör ni 40+ så är det fan mig lika illa som att köra mot rött.
björn
MGT skrev:Tja!
Tänkte dela med mig lite av min ångest å samtidigt kolla om det finns fler som jag?
De är ju så att jag har nu för tredje gången blivit av med kortet på kort tid å denna gång verkar det bli att ja får tibax kortet som julklapp nästa år
...de är grova fortkörningar å lite rödljuskörningar....
...ja så de blir inga åka av nästa säsong ...surt...jaja nu har jag fått skaka av mig lite...
Mvh/M
MR.E skrev:kör endå, hade ja gjort, på hoj kan ingen ta dig i alla fall
sandstream skrev:Klart det är en grov generalisering men om du har läst den andra tråden med filmen där de körs mot rött mitt inne i stan, på gångvägar osv så vet du att de första 4-5 sidorna nästan uteslutande var av typen "Wow, fan vad cooooooola ni är, hur törs ni vara så tuffa..." osv.
Det jag då reagerade på var att här skriver killen, utan att beklaga sig, om att han kört med rött och då får han sina fiskar varma och knappt någon från den tråden kliver in i diskussionen och skriver att det är okej att köra mot rött.
Själv tycker jag självklart att trådskaparen ska vara utan sitt kort ett bra tag.
MGT skrev:Tja!
Tänkte dela med mig lite av min ångest å samtidigt kolla om det finns fler som jag?
De är ju så att jag har nu för tredje gången blivit av med kortet på kort tid å denna gång verkar det bli att ja får tibax kortet som julklapp nästa år
...de är grova fortkörningar å lite rödljuskörningar....
...ja så de blir inga åka av nästa säsong ...surt...jaja nu har jag fått skaka av mig lite...
Mvh/M
Har nog mycket att göra med vem trådskaparen är.ola_sandin skrev:Precis vad jag tänkte. I denna tråden är det tydligen helt accepterat att vara moraltant, men icke i filmtrådarna.
Förutom de andra råden i tråden: stäng av motorn och led hojen genom korsningen.Kenya skrev:Skulle gärna vilja ha ett tips hur man gör när man kommer till ett röljus som inte slår om mitt i natten utan trafik. Tycker inte det är särskilt kul o köra mot rött men vad ska man göra då? Vända och ta en annan väg? Om någon här som aldrig kört mot rött i detta syfte skulle jag vilja veta hur man får stolpFan grön? Parkera hojen o hoppa på magnetslingorna kanske..
[karlan] skrev:Jag tycker synd om dig o hade det varit mig det hade gällt så hade jag antagligen kört ändå nästa säsong.
Alltså, ni måste ju ironisera?? Isåfall var det det den SÄMSTA ironin jag läst här på SH. :kockoR1-benji skrev:det verkar ju som att du inte kan hålla kvar ditt körkort .så det e ju å bara åka utan nästa säsong,.eftersom du inte har nån körkort d¨å så kanske du tar det lungare
sandstream skrev:Har nog mycket att göra med vem trådskaparen är.
De okända kan man hacka på men inte de tuffa grabbarna.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|