Sollie
Crazy Girl Who Loves The Adrenaline
roligt med fler folk som är sugna på lite fylla..
Trevligt!
Trevligt!
Jag hävdar bestämt att det börjar dags för att fira av detta årets mc-säsong, med ett holabalo utan dess like!
Hej, ny här på forumet, tänkte bara höra ifall några/någon skulle ut i morgon då det lovas fint väder. Vi är ialf 2-3 som ska ut.
/Henrik
Hej! Jag är också väldigt ny här å tänkte köra imon. När tänkte ni åka? Ja kommer inte upp alltför tidigt på morgonen...
Edit: Vi utgår kl 12,00 från Mc nybro
He nä mornar kan vara lite jobbiga som det ser ut nu (om dimman släpper som smhi har lovat ) tänkte vi utgå från Mc i Nybro ca 11,oo om alla orkat upp annars flyttar vi till kl 12, meddelar det här i god tid, sedan blir det krokiga vägar mot kalmar, fler som ska ut från kalmar trakten så sluter vi gärna upp.
/thage
Oj.. Ja har precis kommit upp å kommer nog inte hinna till 12. Ja har väl ca 25 min från Kalmar- Nybro sen behöver ja lite frulle osså...
He... kan ju inte missa en hel sådan här dag, men vi lär stanna till i kalmar på lite fika typ framåt 13.30 antagligen coffe corner vid (fyrkanten) bara titta förbi.
/Thage
någon som kan rekommendera en duktig, prisvärd lackerare i kalmar trakten. Riktigt trött på smurf-blå
Mvh/
Micke
någon som kan rekommendera en duktig, prisvärd lackerare i kalmar trakten. Riktigt trött på smurf-blå
Mvh/
Micke
Patrik på Ölands Billackering, vi lackar allt där, brukar bli kanon
Va ska de bli för färg då?
Lackat allt mitt, både bilar o hojar inne hos Ljunggrens Billack (bakom Smålands motor/Peugeot)
Är mycket nöjd med både pris o utförande=)
/Rooster
patrik lackade min moppe de blev skit bra.. plus att vi här på jobbet lackar 7-8 bilar i veckan de är inte ofta vi har reklamationer..
Nog fel ställe jag tänker på....jag trodde det var han bakom volvo i Borgholm...googlade så hittade jag Ölands billackering...i Kalmar....almän lätt förviring från min sida
Har du fått igång din bulle?
Stämmer. Gamla KB-LackNog fel ställe jag tänker på....jag trodde det var han bakom volvo i Borgholm...googlade så hittade jag Ölands billackering...i Kalmar....almän lätt förviring från min sida
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|