Sollie
Crazy Girl Who Loves The Adrenaline
roligt med fler folk som är sugna på lite fylla..![Full :fyllisar :fyllisar](/img/smilies/drunk.gif)
![Full :fyllisar :fyllisar](/img/smilies/drunk.gif)
Trevligt!
Trevligt!
Jag hävdar bestämt att det börjar dags för att fira av detta årets mc-säsong, med ett holabalo utan dess like!![]()
Hej, ny här på forumet, tänkte bara höra ifall några/någon skulle ut i morgon då det lovas fint väder. Vi är ialf 2-3 som ska ut.
/Henrik
Hej! Jag är också väldigt ny här å tänkte köra imon. När tänkte ni åka? Ja kommer inte upp alltför tidigt på morgonen...![]()
Edit: Vi utgår kl 12,00 från Mc nybro
He nä mornar kan vara lite jobbigasom det ser ut nu (om dimman släpper som smhi har lovat
) tänkte vi utgå från Mc i Nybro ca 11,oo om alla orkat upp annars flyttar vi till kl 12, meddelar det här i god tid, sedan blir det krokiga vägar mot kalmar, fler som ska ut från kalmar trakten så sluter vi gärna upp.
/thage
Oj.. Ja har precis kommit upp å kommer nog inte hinna till 12. Ja har väl ca 25 min från Kalmar- Nybro sen behöver ja lite frulle osså...
He... kan ju inte missa en hel sådan här dag, men vi lär stanna till i kalmar på lite fika typ framåt 13.30 antagligen coffe corner vid (fyrkanten) bara titta förbi.
/Thage
någon som kan rekommendera en duktig, prisvärd lackerare i kalmar trakten. Riktigt trött på smurf-blå
Mvh/
Micke
någon som kan rekommendera en duktig, prisvärd lackerare i kalmar trakten. Riktigt trött på smurf-blå
Mvh/
Micke
Patrik på Ölands Billackering, vi lackar allt där, brukar bli kanon
Va ska de bli för färg då?
Lackat allt mitt, både bilar o hojar inne hos Ljunggrens Billack (bakom Smålands motor/Peugeot)
Är mycket nöjd med både pris o utförande=)
/Rooster
patrik lackade min moppe de blev skit bra.. plus att vi här på jobbet lackar 7-8 bilar i veckan de är inte ofta vi har reklamationer..
Nog fel ställe jag tänker på....jag trodde det var han bakom volvo i Borgholm...googlade så hittade jag Ölands billackering...i Kalmar....almän lätt förviring från min sida
Har du fått igång din bulle?
Stämmer. Gamla KB-LackNog fel ställe jag tänker på....jag trodde det var han bakom volvo i Borgholm...googlade så hittade jag Ölands billackering...i Kalmar....almän lätt förviring från min sida
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |