ja därav hehehe :kockoNoicE skrev:Den låg där förut![]()
![]()
print e nog bortagit i nya versionen måste nog uppdatera min kör PHP 2.0.2 hehe första php påminde mycket om perlHanneZ skrev:ja kunde inte köra den där koden hos mig iaf =P den klagar på Print raden
ahh ok, e ju smidigare, jobbit som faan o skriva gui men när man väl får kläm på de så e de attans kul när de går o köra på alla plattformat rakt av!
hållundan skrev:jag gillar rosa...
/H
NoicE skrev:Ingen som hindrar någon att ge barnen kottar med tandpetare i, kan vara kor, grisar eller vaad fan som helst
Jag lekte iof nästan enbart med lego som liten, så som mina bröder och andra kompisar
Men vilken kille eller tjej skulle vilja ha en fet actiongubbe/barbidocka med synfel, eller till och med märgspik?
jao men nu måste jag sova ska upp klockan 6! ha de braHanneZ skrev:se där, låter de
maverick_750rr skrev:Kan man bli mer trött på att posta denna bilden?
... i en rosa helikopter....![]()
Jarle skrev:Nergerdockor finns ju men vete fan om det finns just Barbie.
CountZero skrev:Barbie.. usch!.. GI JOE... usch!
Får jag en dotter blir det en rosa pw50 o en massa lego o får jag en son blir det en blå pw50 o en massa lego.![]()
![]()
Chrille skrev:Det finns något mer bakom de här valen. ....ungefär som att det är naturligt att vara rädsd för spindlar eller mörker.
......tror jag.
gladh skrev:Tror inte jag.
Jag tror inte att .... sina leksaksvalspreferenser på. Kulturellt betingat med andra ord.
gladh
ething skrev:...Jag är stark anhängare av att det är skillnad på pojkar och flickor...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |