ja därav hehehe :kockoNoicE skrev:Den låg där förut
print e nog bortagit i nya versionen måste nog uppdatera min kör PHP 2.0.2 hehe första php påminde mycket om perlHanneZ skrev:ja kunde inte köra den där koden hos mig iaf =P den klagar på Print raden
ahh ok, e ju smidigare, jobbit som faan o skriva gui men när man väl får kläm på de så e de attans kul när de går o köra på alla plattformat rakt av!
hållundan skrev:jag gillar rosa...
/H
NoicE skrev:Ingen som hindrar någon att ge barnen kottar med tandpetare i, kan vara kor, grisar eller vaad fan som helst
Jag lekte iof nästan enbart med lego som liten, så som mina bröder och andra kompisar
Men vilken kille eller tjej skulle vilja ha en fet actiongubbe/barbidocka med synfel, eller till och med märgspik?
jao men nu måste jag sova ska upp klockan 6! ha de braHanneZ skrev:se där, låter de
maverick_750rr skrev:Kan man bli mer trött på att posta denna bilden?
... i en rosa helikopter....
Jarle skrev:Nergerdockor finns ju men vete fan om det finns just Barbie.
CountZero skrev:Barbie.. usch!.. GI JOE... usch!
Får jag en dotter blir det en rosa pw50 o en massa lego o får jag en son blir det en blå pw50 o en massa lego.
Chrille skrev:Det finns något mer bakom de här valen. ....ungefär som att det är naturligt att vara rädsd för spindlar eller mörker.
......tror jag.
gladh skrev:Tror inte jag.
Jag tror inte att .... sina leksaksvalspreferenser på. Kulturellt betingat med andra ord.
gladh
ething skrev:...Jag är stark anhängare av att det är skillnad på pojkar och flickor...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|