McB skrev:Vore inte den mer vedertagna förkortningen "Gbg" på sin plats att använda istället?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1936468&postcount=158
Självkännedom är första steget mot bättring! Det finns hopp!
McB skrev:Vore inte den mer vedertagna förkortningen "Gbg" på sin plats att använda istället?
korvgubbe skrev:Länkar du på allvar till en tråd som startats av en kille som har "MUHAMMED WAS A FAG" som sigantur och inleder med att uttrycka sig med:
"Poor babies, I guess now you can also stop flooding our country, living 24 people in the same store while you all are on wellfare and your hairy-ass backwards preggosaurus women in ghosts outfits shits out crotchdropping #35 while you after 40 years in the country living of MY taxes STILL can't speak proper danish and secretly hate us calling our Danish girls whores because they don't dress up as a fuckin goblin. "
Tror du någon tar dig på allvar eller är du faktiskt så blåst som du för tillfället verkar?
ZwaniZ skrev:Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad du tycker om mig, Skickade bara en länk till en färgstark Dansk.
Dessutom envisas du med att skriva svenskar med versalt s.korvgubbe skrev:Absolut.. Nog mest slarv. Brukar skriva Gbg.
valmers skrev:Dessutom envisas du med att skriva svenskar med versalt s.
[- sNaIjK -] skrev:Internetleverantören Levonline har släckt ned sverigedemokraterna.se och sd-kuriren.info och därmed brutit avtalet med partiet. Anledningen sägs vara hot från muslimer mot leverantören.
sege skrev:Varken hot från muslimer eller hot från regering som ledde till avstängning av den siten, det är inte heller tal om avtalsbrott.
Markus skrev:Utgår ifrån att du jobbar på både UD och SÄPO som kan uttala sig så bergsäkert, antagligen är du jurist med inriktning på avtalstolkning eftersom du vet huruvida brott mot avtal föreligger.
Grattis, fett visitkort lär du ha.
sege skrev:Nah, jobbar nog varken på UD eller SÄPO men jag har VANSINNIGT fett visitkort och stenbra koll i just det här fallet. Faktiskt.
Markus skrev:Vet du, jag har tok-grymma visitkort också - och jag VET vad som hänt i det här fallet, och du har FEL. INTRESSANT va?
Haha, Markus står och pissar i sina egna byxor och tror att han är coolsege skrev:Nah, jobbar nog varken på UD eller SÄPO men jag har VANSINNIGT fett visitkort och stenbra koll i just det här fallet. Faktiskt.
sege skrev:Du vet mer än jag? Spännande, varifrån kommer din information?
Markus skrev:SÄPO, UD, Imamen Abu Hamza och Sverigedemokraterna och Torkel Nyberg.
Din då?
sege skrev:Du känner Torkel väl? Bra kontakter på SÄPO?
Markus skrev:Ska du tala om vad du vet och hur som går emot all annan nyhetsrapportering eller ska vi fortsätta löjla oss?
sege skrev:Men vi slutar löjla oss, fast lite kul var det.
Ingel skrev:glöm inte att muslimerna ligger 700 år efter med sin religion. någon som kommer ihåg vad de kristna gjorde för 700 år sen så fort de störde sig på muslimer?
för att förtydliga mig så att ingen utlöser en bilbomb utanför jobbet imorgon: Muhammed är deras största idol, de går upp kl 4 på morgonen för att hylla honom och håller på så med jämna mellanrum hela dagen, de börjar läsa om honom när de är 3 eller 4 år gamla, det är klart de blir lacka när de får se sådana bilder. det borde jyllandsposten eller vad de nu heter ha förstått.
ah17 skrev:Hur var det nu med konspirationen?
korvgubbe skrev:Lika barn leka bäst!.. Du är inte ensam ah!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,776896,00.html
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |