Karikatyrbilder av Muhammed?

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
korvgubbe skrev:
Länkar du på allvar till en tråd som startats av en kille som har "MUHAMMED WAS A FAG" som sigantur och inleder med att uttrycka sig med:

"Poor babies, I guess now you can also stop flooding our country, living 24 people in the same store while you all are on wellfare and your hairy-ass backwards preggosaurus women in ghosts outfits shits out crotchdropping #35 while you after 40 years in the country living of MY taxes STILL can't speak proper danish and secretly hate us calling our Danish girls whores because they don't dress up as a fuckin goblin. "

Tror du någon tar dig på allvar eller är du faktiskt så blåst som du för tillfället verkar? :rofl

Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad du tycker om mig, Skickade bara en länk till en färgstark Dansk.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
ZwaniZ skrev:
Bryr mig faktiskt inte så mycket om vad du tycker om mig, Skickade bara en länk till en färgstark Dansk.

Jag tycker inget ännu... Jag frågade bara om du, på allvar rekommenderar den länken för att ge folk en objektiv bild av situationen eller om du, som du formulerade dig nu:
- bara vill länka till en "färgstark dansk"?

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
[- sNaIjK -] skrev:
Internetleverantören Levonline har släckt ned sverigedemokraterna.se och sd-kuriren.info och därmed brutit avtalet med partiet. Anledningen sägs vara hot från muslimer mot leverantören.

Varken hot från muslimer eller hot från regering som ledde till avstängning av den siten, det är inte heller tal om avtalsbrott.

Ur avtalet:
"10. Avstängning av abbonemang
<snipp>
* Spridande av information som kan bedömmas vara olagligt samt att begå olagliga handlingar.... <mer snipp>
<ännu mer snipp>
* Annat handlande som medför att avsevärd olägenhet uppstått för Levonline, Levonlines system, övriga abbonenter eller Internet och därmed sammankopplade nätverk.
"

Läs mer här:
http://levonline.com/pdf/avtalsv.pdf

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
sege skrev:
Varken hot från muslimer eller hot från regering som ledde till avstängning av den siten, det är inte heller tal om avtalsbrott.

Utgår ifrån att du jobbar på både UD och SÄPO som kan uttala sig så bergsäkert, antagligen är du jurist med inriktning på avtalstolkning eftersom du vet huruvida brott mot avtal föreligger.
Grattis, fett visitkort lär du ha. :yoparty

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Markus skrev:
Utgår ifrån att du jobbar på både UD och SÄPO som kan uttala sig så bergsäkert, antagligen är du jurist med inriktning på avtalstolkning eftersom du vet huruvida brott mot avtal föreligger.
Grattis, fett visitkort lär du ha. :yoparty

Nah, jobbar nog varken på UD eller SÄPO men jag har VANSINNIGT fett visitkort och stenbra koll i just det här fallet. Faktiskt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
sege skrev:
Nah, jobbar nog varken på UD eller SÄPO men jag har VANSINNIGT fett visitkort och stenbra koll i just det här fallet. Faktiskt.

Vet du, jag har tok-grymma visitkort också - och jag VET vad som hänt i det här fallet, och du har FEL. INTRESSANT va? :blah

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Markus skrev:
Vet du, jag har tok-grymma visitkort också - och jag VET vad som hänt i det här fallet, och du har FEL. INTRESSANT va? :blah

Du vet mer än jag? Spännande, varifrån kommer din information?

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sege skrev:
Haha, Markus står och pissar i sina egna byxor och tror att han är cool :lol

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
sege skrev:
Du känner Torkel väl? Bra kontakter på SÄPO?

Ja visst, både och. Jag är halvpolare med Condi också.

Ska du tala om vad du vet och hur som går emot all annan nyhetsrapportering eller ska vi fortsätta löjla oss? :)

EDIT:
Jag förstår väl att du knegar på Lever Online eller vad webhotellet heter, men jag tror inte du har så viktigt jobb där för då hade du i ärlighetens namn visat bättre omdöme än att börja skriva om din arbetsgivare på internet i ett så känsligt läge som ni befinner er i.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Markus skrev:
Ska du tala om vad du vet och hur som går emot all annan nyhetsrapportering eller ska vi fortsätta löjla oss? :)

Hittills har jag nog inte sagt nånting som vi inte redan sagt vad jag vet men jag ska läsa igenom mina inlägg som till störst del består av citat ur vårt allmänna villkor som går att hitta på hemsidan.

Men vi slutar löjla oss, fast lite kul var det. :D

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
CBR 900, XR600
Ingel skrev:
glöm inte att muslimerna ligger 700 år efter med sin religion. någon som kommer ihåg vad de kristna gjorde för 700 år sen så fort de störde sig på muslimer?

för att förtydliga mig så att ingen utlöser en bilbomb utanför jobbet imorgon: Muhammed är deras största idol, de går upp kl 4 på morgonen för att hylla honom och håller på så med jämna mellanrum hela dagen, de börjar läsa om honom när de är 3 eller 4 år gamla, det är klart de blir lacka när de får se sådana bilder. det borde jyllandsposten eller vad de nu heter ha förstått.

Detta skulle alltså ursäkta terrorism? Förstår vad du säger men tror inte du riktigt har fattat att de där bilderna inte har särskilt mycket med uppståndelsen att göra!

Personligen tycker jag svenska tidningar är fega som inte tar efter och publiserar bilderna. Vad skulle de göra i mellanöstern när Frankrike, Tyskland, Danmark, Norge och om gudarna vill Sverige och resten av europa samt USA publicerar bilderna.

Sitta í sin öken och bojkotta alla västerländska varor. Dricka oljedrinkar med sugrör och känna sig tillfreds med tillvaron.

Att de dessutom riktar in sitt hat mot en liten nation som Danmark (där bilderna förövrigt publicerades i oktober förra året) är bara patetiskt. Visst, de stormar EU kontoret i Gaza. Låt dem ge sig på amerikanska ambassaden också så får vi se vad som händer.

Det låter som om du rättfärdigar terroristhandlingarna (i mina ögon är det vad det handlar om) mot bakgrunden av vad kristendomen ställde till med för snart 1000 år sedan.

Skulle detta på något sätt rättfärdiga dagens händelser på något sätt?

Det skapar ju en mentalitet som bygger på att vi måste se dem som underutvecklade och icke självtänkande... detta får jag hoppas inte var din avsikt?

/Acke - För demokrati

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
korvgubbe skrev:

Jaja. Du vet lika väl som jag att det inte är jag som introducerat "konspirationen" utan det är en etikett som du och dina salongsboljseviker har som tomt argument att klistra på mig i någon slags desperat iver att dölja obehagliga sanningar.

Jag bjuder dock på detta raljerandet... vetskapen om att den brutala sanningen kommer att hinna ikapp även dig en vacker dag gör mig givmild.

Även den s.k. opartiska och proffsiga *host host* public service blir mer och mer desperata....rent ut sagt bedrövligt att agera som Täppas. Håna sina medverkande på ett sådant sätt. Ja det tycker väl korvis är helt rätt i "respektens" namn.

lyssna 18:20 in i programmet....http://www.sr.se/P1/diverse/AppData/ringp1/Sounds/ring5.ram

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...