Karikatyrbilder av Muhammed?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
ah17 skrev:
Alla (läs äldre) har inte internet och kanske vill veta vad det är för bilder som orsakat detta rabalder. Nå du kanske är så insnöad så du tror att alla redan sitter med 10Mbit lina och för länge sedan ändå sett bilderna.

Jo, det låter ju som en vettig anledning. :rolleyes:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Valen skrev:
Nejdå, muslimerna är reko. Det är endast otroligt få av muslimerna, för att inte säga nästan inga alls , som begår skadegörelse. :rolleyes:

Jag förstår din ironi! Så därför håller jag med.. att det bästa sättet att komma till rätta med våld och skadegörelse och intolerans att inte tolerera detta och istället skapa en glaskrater av hela mellanöstern för att visa att vi inte tolererar intolerans och våld?! :rolleyes:

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
korvgubbe-snubbe skrev:
Jag förstår din ironi! Så därför håller jag med.. att det bästa sättet att komma till rätta med våld och skadegörelse och intolerans att inte tolerera detta och istället skapa en glaskrater av hela mellanöstern för att visa att vi inte tolererar intolerans och våld?! :rolleyes:

Hmmm....inte så dålig idé faktiskt. För att komma från dig alltså. Eller så kan vi låta muslimerna kontrollera vår "yttrandefrihet" genom att låta dem censurera allt vi vill publicera som anses vara för provokativt mot Islam och ger dem en anledning att apa sig (nu saknar jag din mascot apbilden som illustration). :rolleyes:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Valen skrev:
Eller så kan vi låta muslimerna kontrollera vår "yttrandefrihet" genom att låta dem censurera allt vi vill publicer

Förstår iofs inte varför vi skulle låta dem kontrollera oss. Det låter rätt dumt. Jag tycker inte hänsyn och respekt är ett tecken på svaghet som vissa gärna hävdar. Självklart har tidningar all rätt att publicera vad de vill och hot och våld skall aldrig accepteras.

Jag försöker få Swedie att lägga upp den bilden som smileyn-> :ukiwaza

jag har ju redan gjort en till markus ->
poke4.gif

:tungan

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
korvgubbe skrev:
Jag försöker få Swedie att lägga upp den bilden som smileyn-> :ukiwaza

Jag fattar att du tycker det är roligt när dina släktingar är på besök, men vad har deras bilder med mig att göra??

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
korvgubbe skrev:
Länkar du på allvar till en tråd som startats av en kille som har "MUHAMMED WAS A FAG" som sigantur och inleder med att uttrycka sig med:

"Poor babies, I guess now you can also stop flooding our country, living 24 people in the same store while you all are on wellfare and your hairy-ass backwards preggosaurus women in ghosts outfits shits out crotchdropping #35 while you after 40 years in the country living of MY taxes STILL can't speak proper danish and secretly hate us calling our Danish girls whores because they don't dress up as a fuckin goblin. "

Tror du någon tar dig på allvar eller är du faktiskt så blåst som du för tillfället verkar? :rofl

Jag tar honom på allvar. Du kommer alltid med denna frågeställning när du inte har sakliga argument. Tror du någon tar DIG på allvar längre?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
ah17 skrev:
Tror du någon tar DIG på allvar längre?

Nej, jag brukar sällan förvänta mig att utmedpackarna och förespråkarna av glaskratrar i mellanöstern ska lyckas se saker ur ett annat perspektiv.

Jag är glad att du finns så att vi iaf har en på SH som är värd att ta på fullaste allvar! :kiss

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
Menar ni att verklighetsbeskrivningen inte är korrekt?

Då är ni mer än lovligt verklighetsfrånvända...

Tom i svt trädde det fram muslimska kvinnor som under tolv år inte:

1) lärt sig ett ord svenska
2) aldrig lämnat stadsdelen rosengård.

På vilket sätt berikar dessa personer sverige?

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
korvgubbe skrev:
Andelen demonstrerande och ambasadbrännande muslimer är mindre än andelen svenskar som deltog i GTB-demonstrationerna.. och då gällde "Anti-bush-å-globalisering"..

25000 deltog i GTB.. Vi är 9 miljoner svenskar..
Samma andel muslimer skulle ge 600.000st muslimer på gatorna..

Än så länge var den största demonstrationen den i beirut med 12000 deltagare... Även om det varit 100.000 på gatorna så fattas en halv miljon för att andelen ska bli lika hög som Anti-Bushare i GTB..

Det är fortfarande ingen ursäkt men kan vara värt att reflektera över när man är igång med stora ihopklumpningsstämpeln...

Varför envisas stockholmare med att skriva GTB? :va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...