Karlskrona

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Du fröken, var det någon av dina elever som inte uppskattade dig eller????

:D

MUAHAHAHAHAHAAAA! Näää, det är blå grupps instruktörer som har som tradition att ny aspirant är tältets BITCH. :rolleyes: Vad de inte tänkte på var att namnet i det här fallet antogs med STOLTHET!!! :D

Tejpsnuttarna sitter numera på mitt släp! :tungan

Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Vill ni få liiiiite tillbaka från skattepengarna kommer jag vandra runt på marindagen......

Är självklart en fena på att ljuga lite om allt vi ser om det är någon här inne som önskar en lite mer privat visning av ÖHK.

Mobilnummer finns att tillgå via PM....

http://www.marinen.mil.se/article.php?id=17585

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vill ni få liiiiite tillbaka från skattepengarna kommer jag vandra runt på marindagen......
Det hade ju varit najs, om det inte var så att jag måste köra iväg till Gelleråsen och köra hoj i två dagar. :rolleyes: Låter ju mycket bättre att få en privat sightseeing juh! :)

Idag tänkte jag jättelänge på att jag borde ha tagit ut lilla Sukkan på en tur i kvällssolen och jag tänkte länge på att jag borde leta reda på vårt Karlskronaforum och höra om någon var sugen på att hänga med en sväng. Men... så kom jag på de där 50 milen jag ska köra imorgon och hur jobbigt det är att gå över Trossö i skinnställ, så jag stannade hemma istället. :huvet

Kör ni aldrig hoj tillsammans här i Karlskrona??? :va
Är det så här det ska vara Frisen, du mekar, jag är lat och det är bättre att vimsa omkring på Marindagen!!! :confused:

:krama

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...

Är självklart en fena på att ljuga lite om allt vi ser om det är någon här inne som önskar en lite mer privat visning av ÖHK.

Mobilnummer finns att tillgå via PM....

http://www.marinen.mil.se/article.php?id=17585

Mobilnr har vi, men en privat tur till S 141 alt 142 med lite roliga saker hade inte varit fel...

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Yasha, om en vecka är vi på ön... Iaf vi, antar att ni oxå är det... Fy satan vad gutt de ska bli

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Yasha, om en vecka är vi på ön... Iaf vi, antar att ni oxå är det... Fy satan vad gutt de ska bli
Alltså.. jag vet ju att Karlskrona i princip består av en ö (eller flera), men jag antar att du ska till Gotland och jag får snällt stanna kvar hemma. :gnissla

Ha så kul! :huvet

Nu är i alla fall den lilla svarta besten tillbaka i staun, så nå'n gång ska man väl kunna hitta ut på någon krokig väg i närheten. Ingen långfärdstouring dock. Det suger getpung. :arsele

Last edited:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Åååååååhhhhhh, nu bara måste jag ställa in min förgasare ordentligt......

Hästballe att man ska jobba (läs: uppbringa lön) 07-19 mån till tors för att sedan på fredagen vara aptrött.
Ledig nu på torsdag så då får det nog bli lite pillande med karburatorn.........

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Nä inte har det blivit mycket kört inte. 12km totalt i år:(
Tänkte ändra lite på det i slutet av veckan..

Manolo

Full Throttle
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Hojlös
Jag var ute en runda i söndag på 2h, på enbart (nästan) krokiga vägar, fan va gött det var men det var ingen som ville följa med!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag var ute en runda i söndag på 2h, på enbart (nästan) krokiga vägar, fan va gött det var men det var ingen som ville följa med!
Jag var ju inte hemma, jag var i Grängesberg av alla ställen på jorden... :va
(kom hem kl 4 på måndag morgon efter en idiotfärd från Sthlm på hoj :mad: )

Hojen är hemma nu, men på torsdag är det Knutstorp, så i helgen kanske det kan sitta fint?

Fick tips om Café Annorlunda på Österlen som har billig och fyllig kakbuffé :D men det kanske är superlångt och dessutom är det väl risk att skinnstället inte går att knäppa efteråt. :rolleyes:

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Alltså.. jag vet ju att Karlskrona i princip består av en ö (eller flera), men jag antar att du ska till Gotland och jag får snällt stanna kvar hemma. :gnissla

Ha så kul! :huvet

Nu är i alla fall den lilla svarta besten tillbaka i staun, så nå'n gång ska man väl kunna hitta ut på någon krokig väg i närheten. Ingen långfärdstouring dock. Det suger getpung. :arsele

Japp på söndag blir det emmaboda-kalmar-oskarshamn -- kneipbyn. Ska bli gott med en veckas galenskap...

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Hojen är hemma nu, men på torsdag är det Knutstorp, så i helgen kanske det kan sitta fint?

Fick tips om Café Annorlunda på Österlen som har billig och fyllig kakbuffé :D men det kanske är superlångt och dessutom är det väl risk att skinnstället inte går att knäppa efteråt. :rolleyes:

På lördag hade jag tänkt skumpa runt lite i ribben, får bli hastighetskörning till sjöss då istället för med hoj. Söndag kan jag tänka mig en liten sväng, dock sätter jag mig INTE på Husan till Österlen :gnissla

Jag trodde du hautade touring, fröken??? :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
På lördag hade jag tänkt skumpa runt lite i ribben, får bli hastighetskörning till sjöss då istället för med hoj. Söndag kan jag tänka mig en liten sväng, dock sätter jag mig INTE på Husan till Österlen :gnissla

Jag trodde du hautade touring, fröken??? :D
Får inte du nog av sjän i jobbet?!? :va

Jag hautar touring, det gör jag helt klart, så jag åker hellre bil till fiket och kan ta på mig byxor med resår! :D

Får se vad det är för ork på söndag, eller om jag har förbarmat mig över stackars Micke i Linköping som saknar instruktörer till kurs på Sviestad. :gnissla Hör av dig, vi kanske kan samla ihop flera? :)

Tyst med dig...... :arsele

Gapa till på forumet eller GB:n så åker vi!!
Kolla, nu tittar det fram flera som kör hoj i Karlskrona. :tummenupp Najs! Ibland har jag undrat om det är helt dött här, man ser inte så många hojar ute heller.

Inte för att jag kan påstå att jag kör, jag finåker mer. :rolleyes:

/ Veronica

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Österlen? Jag pallar åka till morsan i Listerby o hem igen sen måste jag vila och få massage:)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM