Karlskrona

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jo det måste vara åldern. Sen kör jag som en kärring oxå (asså det där skrev jag egentligen inte, det bara ploppade upp), lättar framhjulet 10cm så måste jag typ hem direkt och byta underkläder..

Söndag ja, skulle kunna tänka mig en sväng då kanske. Får väl ställa på till helgen.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jo det måste vara åldern. Sen kör jag som en kärring oxå (asså det där skrev jag egentligen inte, det bara ploppade upp), lättar framhjulet 10cm så måste jag typ hem direkt och byta underkläder..

Söndag ja, skulle kunna tänka mig en sväng då kanske. Får väl ställa på till helgen.
Äsch, det gör inget, då får ju jag sällskap. Jag ÄR en kärring och jag kan inte gasa. :gnissla

Låter som en plan hörrni, söndag! Ni andra då? Frisen, Manolo, LoboGixxer, Botte, spinnanders? Hittebarn ska ju till Gåttland, så honom kan vi mobba. :D

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Konstigt, andra är glada över att komma till Gotland, jag är bara glad jag kommer härifrån och slipper se ö-eländet,

Fast o andra sidan ska jag ha hojen här i 6 veckor sen och har 15 min till Ringen:)

Manolo

Full Throttle
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Hojlös
Ja söndag låter som en brau idé! Jag ska se om jag kan få ihop några till (gick ju bra i söndags, NOT!).

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja söndag låter som en brau idé! Jag ska se om jag kan få ihop några till (gick ju bra i söndags, NOT!).
Men det verkar som du kan få bättre tur den här söndagen. Föreslå en tid och plats du, prova, jag tror att du törs. :D

(jag har ingen aning om vare sig vart man åker eller var man samlas :va )

Det är ju flera som anmält sitt intresse för söndag. Och inte vilken söndag som helst, utan NU på söndag! 8/6! :)

Japp, jag är dryg, nu ska jag sluta med det. :huvet

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Tycker det körs dåligt!!!!

:D Då får vi hoppas att du tar din krümme hoj och hakar på när/om vi väl får till en körning sen. Själv har man, det lilla man hunnit köra, mest varit uppåt Kalmar hållet och kört. Lika dåligt med hojar där i år som här nere tycker jag.

Har inte ens sett JRP en enda gång i år och dom brukar vara ett säkert kort på kustvägen iaf.

Tror jag låg efter Jocke K med passagerare iofs häromdan på kustvägen.

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
:D Då får vi hoppas att du tar din krümme hoj och hakar på när/om vi väl får till en körning sen. Själv har man, det lilla man hunnit köra, mest varit uppåt Kalmar hållet och kört. Lika dåligt med hojar där i år som här nere tycker jag.

Har inte ens sett JRP en enda gång i år och dom brukar vara ett säkert kort på kustvägen iaf.

Tror jag låg efter Jocke K med passagerare iofs häromdan på kustvägen.

Verkar slå åt bägge hållen, vi var i kallekrona för två veckor sen. Var väl 11 hojar om jag minns rätt. Vart inte mycket SH på kringelekrokvägarna ner från kalmar.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Chirre. Blev det bra med backkameran sen eller?

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Dåså, då beställer jag en diiiject!

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Som vanligt ingen som vågar ta ett beslut.......... :rolleyes:

Då säger jag att jag kommer vara vid Glassiären kl 13, jag är jävligt trevlig och jag kör som en kärring så alla borde känna sig OK att komma, jag åsidosätter ingen.........

Var och hur långt vi ska köra vet jag inte, det enda jag vet är att min slyna och jag inte talar precis samma språk så om någon har sina skjutspinnar på och xtrasadel vore det bra...... :D

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var tidigt. Får se om jag hinner. Lika bra att baxa ut den ur förrådet idag då kanske..

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Okej, då kör vi senare istället, jag har inget inplanerat. Efter MotoGP kanske är bättre så slipper man titta på det efteråt......

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
MotoGP håller på till 15, ska vi säga kl 1600 vid Glassiären eller är det för tidigt??

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM