Shit, Chirre, det där såg najs ut.
Vem är coolast? Säg, säg
Shit, Chirre, det där såg najs ut.
Du förstås, vem annars?!? (*FJÄSK*)Vem är coolast? Säg, säg
Fireglaze?
Frisen har nog riktigt skallebank idag.
Lördag. Lördag ÄR en bra dag för hojköra! Då bestämmer jag att det varken blåser eller regnar!
Jo, att du var naken, det fick nog hela världen reda på. F-n vad jag garvade där jag satt ensam i bilen. Tur att jag nästan var hemma. *shit jag garvar ff*Du skulle sett hur det såg ut hemma när man låg naken i sängen ovanpå alla väskor och skit och försökte messa med touchskärm......... damen skrattade fortfarande när jag vaknade imorse
Lördag kan jag tänka mig en runda oxå, bara jag är hemma i tid till fotbollen. Känns ju jäkligt surt bara att man börjar 0600 på söndag
Vad säger ni om lördag? Ska vi ta en tidig tur istället? Typ förmiddag? Eller kör ni hellre på eftermiddagen?
Lite massage, lite ammoniaksniff och så en kall handduk till pannan, så fixar det sig nog. En kall öl på kvällen blir pricken över i:et!Vet inte om jag klarar körningar med så här täta intervall. Jag tog ju en runda på flera kilometer för några dagar sen. Känns som jag måste vila upp mig ett tag nu.
Men ok, jag får väl smörja in mig med Tigerbalsam på lördag och plåga kroppen lite till.
Ska beställa PPS lackskydd och testa men Fireglaze ger grymt bra lyster i svart lack, nöjd som fan med den.
Vad rubbade du med? Power Gloss?
Nope, rubbade med IP och gul, medelhård trissa. Funkade alldeles hyfsat.
PPS, vart hittar du det till privatpersoner?? Trodde det bara såldes till företag?
=(
Jaja, vi får väl se helt enkelt. Jag kan när som helst under helgen egentligen. Faktiskt.
Efter helgen är dottern hos sin pappa i 5 veckor, så jag är på även på kvällskörningar!
Edit: Alltså... jag tänkte jag skulle vara duktig och kolla när den där j-a fotbollen börjar imorgon, eftersom Frisen är så bestämd med att det är viktigt, men... det är för h-e fotboll från 13-00!!! Fattar nada... idiotsport. Lobos fru får följa med på en tur? Som present!
PS. Vad händer häromkring på midsommar? Familjetjosan för hela slanten eller party?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|