Jag kommer om det är över 15 plus och inte regnar.
För information till herr'n, så är Husan så mycket riktig en hoj nu kan bli. Nu är min lilla bitch inte ens i närheten av gatkittad och jag är inte tillräckligt bra på att vifta med ögonfransarna och slänga med håret om farbror Blå skulle komma på tanken att bli nyfiken, så... det blir 7½-Gixxer för min del och om sambon hinner hit, lika för honom.Har en 1,5 timmars runda med vissa sträckor som borde passar er Rertardåkare. Men Yasha med tillbehör kanske kommer på riktig hoj?
Av en viss anledning (tror jag glömde låsa ladan) leder den förbi mitt torp.
(ska jag vara riktigt ärlig, tycker jag inte ens att det är kul att köra motard på slingrig väg, men jag vill ju träffa lite Karlskronafolk, så jag sniglar mig ut med Sukkan och hoppas ni inte hånar tant för rullatorfarten)
Iofs vibrerar Sukkan rätt ordentligt strax innan 8000 varv, men det ger inga snigelspår, Frisen, det där har du fått om bakfoten.Sätter du dig lite längre ifrån tanken slipper du det problemet........ Nä, nu måste jag gå och lägga mig
Ja, men det var ju det jag erbjöd!Nä det är lugnt, jag tar färdtjänst
Jag fattar precis och bara för att du går steg 1 är du väl ingen nybörjare?!?Passar på att slänga in en fråga till dig som vet: Får man typ köra själv nån gång under kursen i sin egen takt? Nu vet jag ju att detta inte är någon bandag i den bemärkelsen men du fattar vad jag menar.
Jag är ju nybörjare på Steg 1
Tack för lotsningen, pojkar. Nästa gång får ni ta lite mindre hänsyn till sniglar och köra så ni får lite kul också. Och så snackar vi liiiite mindre.
Lambrettor var iofs ballt och det var kul att träffa er. Syns förhoppningsvis någon mer gång, både studsbollar och andra. Om inte annat så på Anderstorp den 27:e?
Jag tog den där dammande hjulningen efter bilen som hade bråttom som ett hej. Jag blev dock liiite orolig för dig, när en svart SAAB med svarta rutor fick fasligt bråttom den också och förföljde dig, men den fick annat för sig efter en stund.Tjo! Helt OK runda för min del me. Var tvungen att hävda mig lite där mot slutet annars så brukar jag "säga hej" innan man splittras. Fler rundor får det bli.
Ha det gott
Kanske avsluta en runda med grillat och valfri dryck någon dag/kväll i sommar?Tack för idag
Tur man stannade kvar därute, jag fick kaffe o tårta.... o grillat
Precis hemkommen nu!!!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag