Jeffie
Ny medlem
Hallå är det någon som kör 125a i stan ? Känner mig lite ensam
Bra jobbat! Jag är tyvärr redan inbokad på 4 dagar på Kemora i Finland just då. Skit, annars kunde man ju ha hjälpt till som funktionär eller så. Hoppas ni får fullt och massor av åskådare!Kan bara nämna att för dom av er som kör SuperMoto så finns det nu möjlighet o anmäla sig till "Kalmartävlingen" som körs på Skogstorps motorbana i Kalmar 27/7.
Mvh Jonas Kalmar MK
Hallå är det någon som kör 125a i stan ? Känner mig lite ensam
Jag var och körde gokart på den banan tillsammans med killarna i JRP för ett par år sedan. Grymt härlig bana.
Fick ångest, så ikväll gjorde jag det.
Jag tycker du var duktig som kunde hålla dig så länge!!!
Du hade rätt, helt klart. Men... har de släppt hem dig redan?!? Trevligt i så fall, du får hojta till om du ska ha mer mekförstörarhjälp.Vad var det jag sa????
Jag har lovat ut min blekfeta kropp till päronen på söndag så jag kan inte, har dock gått på semester nu så det kan köras lite när som helst just nu, förutsatt då att jag inte är själv hemma med grabben.
På tal om inget så var det ett j***a drag i att genomföra sprängproverna, helvutti vad det smällde i båten. Gissa om det nedersta porslinsdasset mådde bra. Idoiten på varvet som i sin snålhet beställde porslinsdass istället för chocktåliga rostfria dass är nog väldigt nöjd nu
Semester...jahaja, ja som officer har du väl "bara" sju veckor eller nåt sånt fjuttigt... *inteallsavissmiley*
Lite dåligt med semester i år, bara sex veckor.
Hade ju fasen bättre vinterledighet 06/07 med åtta veckor
Naaaaah... Ingen lust att köra i det här ombytliga vädret. Tunnis? Jajamensan.Ja, kan tänka mig att köra en runda i morgon om vädret är ok.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|