Karlskrona

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Kan bara nämna att för dom av er som kör SuperMoto så finns det nu möjlighet o anmäla sig till "Kalmartävlingen" som körs på Skogstorps motorbana i Kalmar 27/7.

Mer info hittar ni på www.kmkrr.seoch anmälan gör ni på www.anmalan.nu

Mvh Jonas Kalmar MK

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jag var och körde gokart på den banan tillsammans med killarna i JRP för ett par år sedan. Grymt härlig bana.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kan bara nämna att för dom av er som kör SuperMoto så finns det nu möjlighet o anmäla sig till "Kalmartävlingen" som körs på Skogstorps motorbana i Kalmar 27/7.

Mvh Jonas Kalmar MK
Bra jobbat! :tummenupp Jag är tyvärr redan inbokad på 4 dagar på Kemora i Finland just då. Skit, annars kunde man ju ha hjälpt till som funktionär eller så. Hoppas ni får fullt och massor av åskådare! :)

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Jag var och körde gokart på den banan tillsammans med killarna i JRP för ett par år sedan. Grymt härlig bana.

Kan bara instämma. Har kört cart där ett par gånger. Schysst bana.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Någon kvar i staun i helgen? Åka tantrunda på söndag kanske?

Jaja, alla är väl ute och super nu, så vi får väl se när ni vaknar imorrn. :krama

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
känns som man inte ska köra nått fordon på en vecka, minst

Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jag har lovat ut min blekfeta kropp till päronen på söndag så jag kan inte, har dock gått på semester nu så det kan köras lite när som helst just nu, förutsatt då att jag inte är själv hemma med grabben.

På tal om inget så var det ett j***a drag i att genomföra sprängproverna, helvutti vad det smällde i båten. Gissa om det nedersta porslinsdasset mådde bra. Idoiten på varvet som i sin snålhet beställde porslinsdass istället för chocktåliga rostfria dass är nog väldigt nöjd nu :D

Dr.Bike

Guest
Jag har lovat ut min blekfeta kropp till päronen på söndag så jag kan inte, har dock gått på semester nu så det kan köras lite när som helst just nu, förutsatt då att jag inte är själv hemma med grabben.

På tal om inget så var det ett j***a drag i att genomföra sprängproverna, helvutti vad det smällde i båten. Gissa om det nedersta porslinsdasset mådde bra. Idoiten på varvet som i sin snålhet beställde porslinsdass istället för chocktåliga rostfria dass är nog väldigt nöjd nu :D

:rofl

Jo sprängprover är gött mos!
Kul men samtidigt lite skrämmande.
Man inser vad en riktig mina på x antal hundra kilo hex skulle göra... :död

Semester...jahaja, ja som officer har du väl "bara" sju veckor eller nåt sånt fjuttigt... *inteallsavissmiley*

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Helvete, måste nog åka till Ronneby på torsdag och sätta på orginaldämparna. För det är nog kört med att komma till Anderstorp på fredag med mina Yoshirör. Får väl limma fast katalysatorn eller nått:)

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Semester...jahaja, ja som officer har du väl "bara" sju veckor eller nåt sånt fjuttigt... *inteallsavissmiley*

Lite dåligt med semester i år, bara sex veckor.
Hade ju fasen bättre vinterledighet 06/07 med åtta veckor :yoparty

Dr.Bike

Guest
Lite dåligt med semester i år, bara sex veckor.
Hade ju fasen bättre vinterledighet 06/07 med åtta veckor :yoparty

Bla bla! :D
Snart jobbar du för en firma med fyra bokstäver. Ett S två AA och ett B!

Närå - väl bekomme! Jag vet att det blir långa tider på sjön och ofta.
Er ledighet är sista utposten i Svedala nu när sossarna fuckade upp lärarnas sommarlov med närvaroplikt på skolan osv, samt viruset "arbete" som de hade sluppit fram tills dess ;)

v70rawd-04

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
???
sticker in...

Hej alla glada!

är sen idag användare på detta fantastiska forum, bor i Ronneby och jobbar här i Karlskrona, precis nerflyttad från Stockholm med son (10mån) och sambo.

Nog om de.. håller i detta nu på att ta mc kort på Lundbergs trafikskola i Karlshamn och behöver tips och råd vad gäller köp av MC.

är 191cm lång och 112kg och vill inte att hojen ser ut som en pocketbike..
provsatt en R6:a och tyckte den såg löjligt liten ut..

Så frågan är- vad ska jag köpa för mc?

1. en helt ny KTM 950SM
2. en -07 Hayabusa 1200mil
3. en Gsxr1000r +05 med 600mil

min budget är runt 90 tusen men gärna mindre så klart...

Tacksam för hjälp!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...