Men vaf... Vad nu då?!?Nä det är jag inte Bågen står i skamvrån igen
Nu skiter jag i den och kör moppe istället.
Men vaf... Vad nu då?!?Nä det är jag inte Bågen står i skamvrån igen
Nu skiter jag i den och kör moppe istället.
För övrigt har jag precis lastat av den lilla svarta besten, så nu är han hemma och jag hoppas kunna ställa på honom på måndag!
Nåå? Nu vill vi ha ett utlåtande. Går den bra?
Vad GÖR du med din Husa?!? (jag måste också plocka isär min Husas framdel efter vurpan, det knakar betänkligt lite överallt och styrlager är ett j-a skit att byta. Tyvärr ligger det inget så'nt i lådan, mycket annat, men inget styrlager som sagt.)Jag vill oxå veta....
Framför allt är det bra att veta att det finns en x-trahoj till Anderstorp, har just nu min i molekyler. J***a styrlager
Mekar du ALLTID med din hoj Fris?
Nå'n som vill lotsa tant? Frisen har ju ingen egen hoj, så han försöker nog bara lägga vantarna på nå'n av mina.
Vad GÖR du med din Husa?!?
Hoppas ni får fint väder! Det spöregnar jämt när jag kör på Kinnekulle, men det funkar ju det med.Vi laddar inför Kinnekulle till helgen, ska bli nice som fan.
Hoppas ni får fint väder! Det spöregnar jämt när jag kör på Kinnekulle, men det funkar ju det med.
Jag ska försöka plocka ut besten ikväll... nå'n gång efter 19 blir det förhoppningsvis en runda.
Schysst... *flin* Gratis arbetskraft. Du får sms:a över vart jag ska ta vägen om jag är ute och snurrar, så ska jag försöka hitta .Har du vägarna förbi bjuder jag självklart på en kopp kaffe...
Är du riktigt snäll kan du även få dra loss mitt gamla styrlager Trodde i min enfald att dom nya skulle komma idag men dom ligger sedan inatt i Jönköping.....
Hoppas ni får fint väder! Det spöregnar jämt när jag kör på Kinnekulle, men det funkar ju det med.
Jag ska försöka plocka ut besten ikväll... nå'n gång efter 19 blir det förhoppningsvis en runda.
Nä usch inte regn. Vill vi inte ha. Det hade vi på gelleråsen förra året bitvis, pissetråkigt. Men dom torra passen var ju jävligt roliga.
HELLVUTTI vad snygg den var Yasha
Vill ha vill ha vill ha........
Det är aldrig för sent att ge upp! Eller... jag menar be om hjälp förstås. Ledsen att jag inte var till någon hjälp. Styrlager är inte min grej, så'nt lämnar jag bort.Styrlagret löste sig oxå på det lättaste sättet:
"Hej, hur får man bort ett undre styrlager??
- Kom in imorgon så fixar jag det."
Vad skulle man göra utan vänner.....??
Och så var det det där med BILD?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|