Håller med om tuppkammen, fan vilket rent skitsnack, tror inte det hade hållit en sekund om man dragit det vidare, luft, gummipropp och ev lite fukt kan väl inte ändra några egenskaper, tål inte hjälmen regn då heller? Hur dum får man vara för att dra den förklaringen, och det finns hjälmar med spoilers uppepå så det kan inte bero på det heller.
Verkar som att snyyytarna kör en lite offensiv så här på vårkanten för att visa vad de tror att de kan, borde nog ta och läsa in sig på trafikförfattningarna och vägtrafikungörelsen lite till först
Men trevligt att vissa i varje fall kan skita i skyltgrejen och inte vara så kåta på böter (som de verkar tro löser alla världsproblemen), vill någon köra ifrån dem så gör de flesta på en sporthoj det ändå på ett ögonblick och utan större ansträngning, oavsett skylt eller inte, de hoppas jag de fattar.
Hörde förresten att på andra ställen i landet så har snyyytarna en viss mängd böter eller motsvarande de skall anmäla varje månad, så i slutet av månaden när det krisar så ligger man nog sämre till.
Jag var för bakis för att hänga på och köra idag, blir inte bra då så jag kör sällan ens på kvällen dagen efter.