Då måste din gamla R6 plockat fram kvinnan i digspinnanders skrev:2173483Tycker inte det är dumt, det är manligt att köra tyyysen cc, resten är för mesar o damer
Då måste din gamla R6 plockat fram kvinnan i digspinnanders skrev:2173483Tycker inte det är dumt, det är manligt att köra tyyysen cc, resten är för mesar o damer
Grattis till hoj.. dock en liten följdfråga, vem ska stå för hojen? Försäkring etc etc...Spoox skrev:2173577ojoj, min budget som jag satte upp i höstas på 70.000 max för en hoj räkte inte långt...
En ny Yamaha R1 2006 är beställd
hittebarn skrev:2173667Grattis till hoj.. dock en liten följdfråga, vem ska stå för hojen? Försäkring etc etc...
Precis så brukar jag resonera om er som bara har 1000 kubik........spinnanders skrev:2173483Tycker inte det är dumt, det är manligt att köra tyyysen cc, resten är för mesar o damer
SantDr Gixxer skrev:2174017Allt över 1000 är touring hörde jag
Men... har inte r1an 998cc... då har du ju inte 1000cc. Betyder det då att du e en kärring?spinnanders skrev:2173483Tycker inte det är dumt, det är manligt att köra tyyysen cc, resten är för mesar o damer
hondendär skrev:2176103nu höll jag på att sätta frukosten i halsen samtidigt som feministen vaknade till
hoppas inte att ni sätter likhetstecken mellan mesar och damer...det verkar nästan så. för jag har en r6 och det är inget för mesar så vitt jag vet. att vara en dam är väl heller inget jag ska vara ledsen över?
skäms!
Den här tråden tenderar ofta till att bli ett "VM i personangrepp, stämningen är rå men alltid hjärtlig". Att vi håller på så här är bara typiskt grabbigt, vi kan aldrig bestämma vem som är näst bäst osv......hondendär skrev:2176103nu höll jag på att sätta frukosten i halsen samtidigt som feministen vaknade till
hoppas inte att ni sätter likhetstecken mellan mesar och damer...det verkar nästan så. för jag har en r6 och det är inget för mesar så vitt jag vet. att vara en dam är väl heller inget jag ska vara ledsen över?
skäms!
Fan vad surt, mina 1002 cc gör att jag kör touring... Åh nej...Dr Gixxer skrev:2174017Allt över 1000 är touring hörde jag
Asfaltbarn skrev:2176363Fan vad surt, mina 1002 cc gör att jag kör touring... Åh nej...
spinnanders skrev:2176581He he, va goa ni är. Faan blev stoppad av bosse gris idag, men det är en annan historia...............
Instabil skrev:2176707spinnis: det skiljer bara 60cc mellan våra hojar .. och jag skulle bra gärna vilja ta ett 402m race med dig och din 998cc hoj. och då skall du betänka att det är en touringhoj jag har och du har värsta sortens racer!!!!
vad det gäller 600cc eller inte så är det mest här i norden som det är sån cc hysteri, om man kollar i resten av europa så är 600 väldigt mer vanligt förekommande .. och en 600 svänger snabbare och är lättare att hantera än en stor 1000cc..
själv kör jag ju en slö och tung 900cc touringhoj .. det är ju bra för oss gubbjävlar som det så fint heter..
men spinnis .. invigning av strippen den 17 juni ..
Da Fris skrev:2176656Vi drog förbi Bosse, han stod vid Holmsjörakan och såg bister ut...... Var väl trött på personen som av någon outgrundlig anledning lyckats med konststycket att köra av vägen precis där rätt så brutalt......
Plockade ut hojen till päronen och tvättade innan idag, fotade de senaste tillbehören......
Sitter ju trajja ryckutjämnare deluxe på domLobo Gixxer skrev:Ser du nåt i dom där puderdose speglarna?
Dom vibrerar rätt friskt va?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |