Spoox
Race till death or die behind!
"Motorcykel körde i 140 på 70-väg"
Vem är den lyckliga som fått en alldeles egen liten rad i dagens BLT?
Vem är den lyckliga som fått en alldeles egen liten rad i dagens BLT?
Spoox skrev:2211272Vem är den lyckliga som fått en alldeles egen liten rad i dagens BLT?
Panos skrev:2211314Vart hände detta? När?
För det var en från dynapac som körde för fort och blev av med kortet för ett par veckor sen...han 140 vid skönstavik
Lobo Gixxer skrev:2211325He he! Jorå, det är det d handlar om.
Han har shiiiiitkul på sin gamla DBS nu ist...
Panos skrev:2211328Hehe
Tar du hojen upp på släp,...eller kör du/ni upp?Jocke K skrev:2197463Onsdagen den 7/6 är det åter dags för kvällskörning på Scandinavian race way Anderstorp. Det hela börjar 17:00 och slutar 20:00. Det blir 3 pass på 30 minuter, pris 400 sek.
Jag kör från Karlskrona vid 14 tiden. Är det någon som vill hänga på??
Vad körde han för nån hoj då??Lobo Gixxer skrev:2211325He he! Jorå, det är det d handlar om.
Han har shiiiiitkul på sin gamla DBS nu ist...
Spoox skrev:2204382man behöver inte ens gå kursen bara bli medlem för att få den där rabatten hos Folksam
Dino Velvet skrev:2214429Nej, det är inte samma rabatt och inte alls samma försäkring.
Alla som är med i SMC får någon procent billigare försäkring hos Folksam.
Men om du går en broms/kurvkurs kan du teckna en annan försäkring med billigare premie och andra förutsättningar.
Länk: www.motorcyklisterna.org
Glömde skriva att även om man inte är intresserad av att byta försäkringsbolag, eller teckna sporthojsförsäkringen, så är ju en bandag med fika, lunch och framförallt många instruktörer jävligt roligt och lärorikt.
Dino Velvet skrev:2214429Nej, det är inte samma rabatt och inte alls samma försäkring.
Alla som är med i SMC får någon procent billigare försäkring hos Folksam.
Men om du går en broms/kurvkurs kan du teckna en annan försäkring med billigare premie och andra förutsättningar.
Länk: www.motorcyklisterna.org
Glömde skriva att även om man inte är intresserad av att byta försäkringsbolag, eller teckna sporthojsförsäkringen, så är ju en bandag med fika, lunch och framförallt många instruktörer jävligt roligt och lärorikt.
Spoox skrev:2214943okey, jag får kolla de en gång till då, för killen frågade bara om jag var med i smc, och jag svarade ja och sänkte min hel hel från 18400 till 13900 å de är ju många precent men kan jag sänka den ännu mer så är de ju klart värt att gå den kursen
Dino Velvet skrev:2215101Det var inte illa. Bara att lyfta på hatten och grattulera!
Men du kan ju gå kursen ändå. Den är kanon!
Nej, nu ska jag sluta lobba.
Spoox skrev:2215542har du gått kursen själv eller? den kostade ju itne så farligt mycket pengar så skulle ju vara kul att köra den.
Ps. Tack för idag hittebarn! (skönt att du inte klagade på mitt halvslöa tempo ibland )
Da Fris skrev:2216306Jag håller med föregående talare...... jag gick BKK-kursen nu den 2 juni på Ring Knutstorp och det var f-n något av det bästa jag gjort.....
Lärorikt till max, roligt som f-n och du får tre gånger bättre försäkring om du kör en hoj som min, är lika gammal som mig, har haft körkort lika länge som mig osv.......
De här kurserna ska man inte behöva göra reklam för, de är så bra att deltagarna kommer ändå.......
Bara titta på SMC:s tidsuttnyttjande, det kan till och med få en militär att gråta en skvätt av glädje...... Maken till bättre tidsfascister har jag aldrig sett ......
Fem av möjliga, keep up the good work......
Det är en klisterlapp man får på registreringen, grön för grön grupp, gul för gul osv.....hittebarn skrev:2216499vad är det för grönt på ditt ena lycktglas frisen???
Da Fris skrev:2216306Jag håller med föregående talare....
Frisen....varför hadde du inte SMR tröjan på dig?....får ju göra lite reklam för oss!Da Fris skrev:2217190Uppmärksammade hans bil i depån, annars hade jag nog inte hittat fotona....
http://www.nickes.nu/ , klicka på länken Canoly foto
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |