Katana och GSX 1100-tråden

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmmm

förresten,ålandstony!!! är det han som kör busa nuförtiden?
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Vet inte vad Tony kör nu för tiden han besiktar hojar i SDC vet jag i alla fall.
Han körde nån glidddddare på bike w i år när jag träffade honom.

Lät inget kul med RAS....usch.....
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
ktmjacke skrev:
bästa sättet att lära sig,skulle bara veta hur mina dyra carillostakar såg ut*he he*för att inte tala om titanventilerna som såg ut som ett mc donaldsmål

Är nog gladast om jag slipper skulle nog göra ont i mitt hjärta och se det.
Har du massa GSX delar över nu då ?
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
RPM lover skrev:
Nej det här var innan han lät EMP sätta fingrarna i den så det var inga högre växlar. Men den var så tyst så jag märkte inget förräns man var på 8-9000 varv då kom framhjulet en annan var ju redan då van att ha ett gäng flattisar sitta under tanken och bröla samt ha ett sidewinder system.
Nää precis han vågar inte prova min alldeles vanliga "gat katana" han tog i och för sig en kortare tur runt kvarteret men det gick nog inte fortare än 35Km/h.
Tala gärna om vad han svarar :cool:

Rodent klart jag skämtar var det ett bra pris du fick utav Samuraj på maskinen ?

RPM lover< mr blue sa bara helt lugnt, låt dom snacka... vi tar dom ändå, ganska förtroendeingivande tycker jag, men han kunde inte komma på vem som TORSKADE mot honom i semin på Linde open, vet DU vem det var??? :D :D :D
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
RPM lover skrev:
Rodentboy

Var tog du vägen eller har du redan köpt dig en katana och bara sitter och stirrar på den ???

Jag är här...va inte orolig.. :p

Nä, ingen katana än...vart ute hos syrran i Skövde och fortsatt takläggandet (idiot man är som lovar en sån sak i 30-årspresent åt henne).

Kikade över mina finanser för att investera i Smaurajens hoj, men det kommer inte att hålla. Blir att vänta till i vinter som planerat istället, men då blir det nog en sväng till Tyskland istället och för pengarna som blir över så kan man ju handla flattisar, 1168cc..lämna toppen till Brink (har för mig att det är han) för en putsning.:)

Kommer nog sluta med att jag säljer bilen också för att ha råd känns det som.. :rolleyes:
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
red_ninja skrev:
RPM lover< mr blue sa bara helt lugnt, låt dom snacka... vi tar dom ändå, ganska förtroendeingivande tycker jag, men han kunde inte komma på vem som TORSKADE mot honom i semin på Linde open, vet DU vem det var??? :D :D :D

Torsken det var jag står man och sover i starten så gör man :( men det var ju enda sättet för honom att slå mig.
Fötroendeingivande njaaaaa han kör ju så sakta i år endå samma grejor som förra året måste vara kawa kvaliten som gör sig påmind :D , nämde han att han var mer en tiondel saktare i Linde än en 21 år gammal veteranhoj ?
Så jag säger bara låt HAN snacka :D
Men bakom allt snack så kvarstår faktum han har inte testat hojen...*hehe*....
 
Last edited:

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Rodentboy skrev:
Jag är här...va inte orolig.. :p

Nä, ingen katana än...vart ute hos syrran i Skövde och fortsatt takläggandet (idiot man är som lovar en sån sak i 30-årspresent åt henne).

Kikade över mina finanser för att investera i Smaurajens hoj, men det kommer inte att hålla. Blir att vänta till i vinter som planerat istället, men då blir det nog en sväng till Tyskland istället och för pengarna som blir över så kan man ju handla flattisar, 1168cc..lämna toppen till Brink (har för mig att det är han) för en putsning.:)

Kommer nog sluta med att jag säljer bilen också för att ha råd känns det som.. :rolleyes:

Vad går det på att ta hem en från Tyskland allt som allt ??
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
RPM lover< hehehehehe......, nä, faktum kvarstår o jag kan inget bevisa haha, jag får lita på min ninjafrändes ord: ):):) (jag vill gärna ha en katana ändå) /peter
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
RPM lover skrev:
Vad går det på att ta hem en från Tyskland allt som allt ??

Torde kunna ha en hemma inreggad och klar för nånstans runt 20.000:-. Känns ju inte som det är en originalare man vill åt :)
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Rodentboy skrev:
Torde kunna ha en hemma inreggad och klar för nånstans runt 20.000:-. Känns ju inte som det är en originalare man vill åt :)

Näää skulle nog tro att det är lite tamt men du har en bild i den här tråden på en silver blå aktig Katana med Gröna fälgar den körde riktigt bra tider i Västerås i år på Bike W, och den var helt orginal i motorn hade bara min gamla förlängda sving, annan gaffel, fälgar och system. har för mig den körde runt 7s på 201.
(överst sidan 6)
Gradin vet bättre för det är hans kompis Tomas hoj.
 
Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
KATANA

RPM lover skrev:
Näää skulle nog tro att det är lite tamt men du har en bild i den här tråden på en silver blå aktig Katana med Gröna fälgar den körde riktigt bra tider i Västerås i år på Bike W, och den var helt orginal i motorn hade bara min gamla förlängda sving, annan gaffel, fälgar och system. har för mig den körde runt 7s på 201.
(överst sidan 6)
Gradin vet bättre för det är hans kompis Tomas hoj.
här kommer nåt för er katanaälskare*ler*
 

Bifogat

  • katana.jpg
    katana.jpg
    63.3 KB · Visningar: 324

SAMURAJEN

Medlem, javisst.
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Krylbo
Hoj
Suzuki Hayabusa Turbo -03
Re: KATANA

ktmjacke skrev:
här kommer nåt för er katanaälskare*ler*

:( Njaae, vet inte riktigt. kanske nått för mina grabbar (barnen).
Men då får dom hellre en varsin sån här !
 

Bifogat

  • minimoto-katana.jpg
    minimoto-katana.jpg
    16.6 KB · Visningar: 386

1000R

Dragracer
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
GSXR 1000 -01 samt en PSB Turbo Hayabusa.
red_ninja skrev:
RPM lover< mr blue sa bara helt lugnt, låt dom snacka... vi tar dom ändå, ganska förtroendeingivande tycker jag, men han kunde inte komma på vem som TORSKADE mot honom i semin på Linde open, vet DU vem det var??? :D :D :D


Nämnde han vem han fick stryk av i finalen????? :D :D :D

Visserligen har jag ingen Katana men det är ju i allafall en SUZUKI.

Blev ju tvungen att försvara namnet när RPM gjorde en taskig start !!!!
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Re: Re: KATANA

Katanapilot skrev:
Min son är väluppfostrad,han önskar sig en sådan när han fyller 15 om drygt ett år.

Min med fast han fyller bara 3 snart, när vi hade Linde Open nyss så var Monica Öberg här med sitt 6000 hästars monster det enda grabben sa om den var att den låter :)
Sen gick vi vidare och tittade på Roger P pro-stock hoj då säger han - pappa en sån vill jag ha men jag kan inte köra den nu den är för stor....vad säger man :tummenupp (har lyckats bra)

1000R
Precis och gånger 2 är det nu.
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
1000R skrev:
Nämnde han vem han fick stryk av i finalen????? :D :D :D

Visserligen har jag ingen Katana men det är ju i allafall en SUZUKI.

Blev ju tvungen att försvara namnet när RPM gjorde en taskig start !!!!
NÄ, jag frågade aldrig, jag antog att det var en riktigt brutal zx12;a, samtidigt som han missade växlingen,
hur gick det för suzukiriddaren i år då? :D :rolleyes:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top