RPM lover
Jonte is the president
red_ninja
...suzuki riddaren i år då ?.....
What ??
What ??
Det var menat till "1000 R"RPM lover skrev:red_ninja
What ??
mrblue9r skrev:Hallo...
Hoppas jag inte har startat ett litet krig här nu,,,
RPM Jag kan villigt erkänna att jag inte trodde jag skulle avgå med segern i semin,,,du körde kanon på Linde Open,,Och jag har ju dalat som du vet,,
men nu är problemet lokaliserat,,, så nu kan jag kaxa mig igen...
Säger 105-112 dig nått....
1000r,,, Vi har en tävling kvar,,, Då kommer inte missade växlar och dåliga beräkningar hjälpa dig...
red_ninja ,, grejena är klara,,, PM:a mig din adress så skickar jag dem till dig....
Ha re gött...
mvh
Jäpp och inte blir domm billigare heller!red_ninja skrev:mr blue9r< kanon, jag pm;ar
RPM< hehe det är kul o tugga lite, vem vet, det kanske dyker upp en ninja till på strippen, snor du mina kåpor då?? *asgarv*
katanamannen< jag har inte gett upp planerna på en katana än, måste ju gå o kombinera finåkning med vardagskörande, jag letar men satans vad dyra era maskiner är, mvh
red_ninja skrev:mr blue9r< kanon, jag pm;ar
RPM< hehe det är kul o tugga lite, vem vet, det kanske dyker upp en ninja till på strippen, snor du mina kåpor då?? *asgarv*
katanamannen< jag har inte gett upp planerna på en katana än, måste ju gå o kombinera finåkning med vardagskörande, jag letar men satans vad dyra era maskiner är, mvh
red_ninja skrev:RPM lover< *asgarv* NÄDÅ lovar men ska ja vara ärlig så fruktar jag nog mrblues ninja mer än era suzukis, du har rätt i att kvalitè kostar, det är därför gräddan kör kawasaki
RPM lover skrev:
Rodentboy skrev:Lite för fin bara..
Är det verkligen originalsadeln det där??
Rodentboy skrev:Lite för fin bara..
Är det verkligen originalsadeln det där??
DumDum skrev:Sadel, lack, blinkare samt lite andra småprylar är inte orginal men spelar det verkligen någon roll?
Meningen är väl att man ska åka på grejerna och inte ha dom i vardagsrummet som prynad?
RPM lover skrev:
tjenare!jodå jag fick mailet,men tyvärr så vet jag inte om nån fräsch rad.men jag ska hålla kanalerna öppna,kan tänkas att en polare i s-vall har en.RPM lover skrev:ktmjacke
Du har pm och mail.
ktmjacke skrev:tjenare!jodå jag fick mailet,men tyvärr så vet jag inte om nån fräsch rad.men jag ska hålla kanalerna öppna,kan tänkas att en polare i s-vall har en.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|