Katana och GSX 1100-tråden

mrblue9r

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Kawasaki 1199cc ZX-9/12 Clone Turbo. 1st Marauder. 1st Honda Z50J
tjenna

Hallo... :D
Hoppas jag inte har startat ett litet krig här nu,,, :D
RPM Jag kan villigt erkänna att jag inte trodde jag skulle avgå med segern i semin,,,du körde kanon på Linde Open,,Och jag har ju dalat som du vet,,
men nu är problemet lokaliserat,,, så nu kan jag kaxa mig igen... :) :) ;)
Säger 105-112 dig nått....

1000r,,, Vi har en tävling kvar,,, Då kommer inte missade växlar och dåliga beräkningar hjälpa dig... :D

red_ninja ,, grejena är klara,,, PM:a mig din adress så skickar jag dem till dig....

Ha re gött...
mvh
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Re: tjenna

mrblue9r skrev:
Hallo... :D
Hoppas jag inte har startat ett litet krig här nu,,, :D
RPM Jag kan villigt erkänna att jag inte trodde jag skulle avgå med segern i semin,,,du körde kanon på Linde Open,,Och jag har ju dalat som du vet,,
men nu är problemet lokaliserat,,, så nu kan jag kaxa mig igen... :) :) ;)
Säger 105-112 dig nått....

1000r,,, Vi har en tävling kvar,,, Då kommer inte missade växlar och dåliga beräkningar hjälpa dig... :D

red_ninja ,, grejena är klara,,, PM:a mig din adress så skickar jag dem till dig....

Ha re gött...
mvh

Det säger mig en hel del det var en av mina frågor till dig om det ändrat sig..remember ?

Red ninja
Kolla överst på 1000R´s avatar så ser du hur det gick i år.

Katana mannen
Ja dom är lite kaxiga men jag brukar vara inne på deras domän för inbördes beundran och lattja :p men säg inget
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
mr blue9r< kanon, jag pm;ar

RPM< hehe det är kul o tugga lite, vem vet, det kanske dyker upp en ninja till på strippen, snor du mina kåpor då?? *asgarv*

katanamannen< jag har inte gett upp planerna på en katana än, måste ju gå o kombinera finåkning med vardagskörande, jag letar men satans vad dyra era maskiner är, mvh
 

Katanapilot

Loud pipes save lives
Gick med
6 Mar 2003
Ort
KALMAR Sveriges framsida...
Hoj
Katana No146 1428cc. GSX-83 1168cc.Hayabusa -00
red_ninja skrev:
mr blue9r< kanon, jag pm;ar

RPM< hehe det är kul o tugga lite, vem vet, det kanske dyker upp en ninja till på strippen, snor du mina kåpor då?? *asgarv*

katanamannen< jag har inte gett upp planerna på en katana än, måste ju gå o kombinera finåkning med vardagskörande, jag letar men satans vad dyra era maskiner är, mvh
Jäpp och inte blir domm billigare heller!
Antagligen en skaplig pensionsförsäkring,om man vårdar dem ömt.
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
red_ninja skrev:
mr blue9r< kanon, jag pm;ar

RPM< hehe det är kul o tugga lite, vem vet, det kanske dyker upp en ninja till på strippen, snor du mina kåpor då?? *asgarv*

katanamannen< jag har inte gett upp planerna på en katana än, måste ju gå o kombinera finåkning med vardagskörande, jag letar men satans vad dyra era maskiner är, mvh

Red ninja
Du är välkommen till strippen men lova att inte bli lessen när vi åker ifrån dig. :D och är det så jag vill ha plast kåpor så är det väl bara jag köper mig en EU moppe också ni verkar ju så nöjda med era :cool:
Sen vet du väl att kvalite kostar.

tugg..tugg
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
RPM lover< *asgarv* NÄDÅ lovar men ska ja vara ärlig så fruktar jag nog mrblues ninja mer än era suzukis, du har rätt i att kvalitè kostar, det är därför gräddan kör kawasaki :D :D
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
red_ninja skrev:
RPM lover< *asgarv* NÄDÅ lovar men ska ja vara ärlig så fruktar jag nog mrblues ninja mer än era suzukis, du har rätt i att kvalitè kostar, det är därför gräddan kör kawasaki :D :D

Den behöver du inte oroa dig för den är slut..."hehe"...har han inte sagt det, och du har fått det om bakfoten det här med kvalite men vad begär jag du är ju en kawa man :crash kom upp till Linde så ska du få testa en riktig hoj.

Katana rules
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Re: Re: Fynd

Rodentboy skrev:
Lite för fin bara.. :rolleyes:

Är det verkligen originalsadeln det där?? :confused:

Sadel, lack, blinkare samt lite andra småprylar är inte orginal men spelar det verkligen någon roll? :confused:

Meningen är väl att man ska åka på grejerna och inte ha dom i vardagsrummet som prynad? :D
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Re: Re: Fynd

Rodentboy skrev:
Lite för fin bara.. :rolleyes:

Är det verkligen originalsadeln det där?? :confused:

Säkert orginalsadeln som blivit omklädd och urskuren du ser ju hur min ser ut.
En Katana kan aldrig bli för fin........puts och hästar går hand i hand :D
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Re: Re: Re: Fynd

DumDum skrev:
Sadel, lack, blinkare samt lite andra småprylar är inte orginal men spelar det verkligen någon roll? :confused:

Meningen är väl att man ska åka på grejerna och inte ha dom i vardagsrummet som prynad? :D

För min del så skulle det ju kännas lite synd att köpa en katana i toppskick för att sen bygga stripphoj av den..mest så jag tänkte..:)
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
svar

RPM lover skrev:
ktmjacke

Du har pm och mail.
tjenare!jodå jag fick mailet,men tyvärr så vet jag inte om nån fräsch rad.men jag ska hålla kanalerna öppna,kan tänkas att en polare i s-vall har en.
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Re: svar

ktmjacke skrev:
tjenare!jodå jag fick mailet,men tyvärr så vet jag inte om nån fräsch rad.men jag ska hålla kanalerna öppna,kan tänkas att en polare i s-vall har en.

Det vore kanon om han hade ett, skickar du mig ett mail så fort du pratat med polarn ? :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top