Ser bra ut. Ska bli kul att se den i sommar.
Du borde väl ha med din brevlåda på bilderna
Ska komma ihåg det till nästa fotoorgie...
I övrigt så är jag helt lost nu vad det gäller bestyckning. Var ju i bänk i höstas och då gick den ju ok efter det, skulle bara finputsas enligt råd eftersom material inta fanns tillgängligt. Vid mina provrundor så här långt så har den gått illa över 4k. KÄNNS DET IGEN! Trodde väl först att det var lite tändbekymmer men har kollat upp det så att jag inte fått något retsamt glapp.
Bestyckning efter bänk var nya nålarna i botten e-rör org=Y3 135 22,5 urkopplad acc-pump skruvarna kommer jag ju inte ihåg.
Började med att höja nålarna till mitten, nada. Bytte till dom ngt tunnare som satt i från början,nada. Rev isär och gjorde rent(såg bra ut=onödigt)kopplade tillbaks acc-pumpen ställde skruvarna 1,5v. Nu gick den så dåligt att jag gav upp (bomber o granater) för idag. Sent och vill ju inte störa grannarna med så ljudliga smällar och flammor. Ska fortsätta i morgon samtidigt som man förbannar sig att man började. Men som sagt den gick ju inget vidare från början så det får bli trösten i kväll.
Någon som kör med 38
r, och kan komma med tips?
Vid bänkningen så var storleken på förgasarna helt korekt. Annars så skulle man ju lätt tro att 36
r skulle passa bättre...
Känner mig nästan förföljd då förra säsongen började lika dant. Fast det problemet då var ju löjligt lätt åtgärdat bara man till slut hittade det.
/U