Någon som vet var man köper en KVALITETSAVDRAGARE till svänghjulet M30X1,5 (stora tappen). Min Italienska avdragare (köpt på Lelles) blir som en tulpan i ändan och gängorna rivs ur.
/Ingvar
Jag köpte min hos Duells.
Mathias
Någon som vet var man köper en KVALITETSAVDRAGARE till svänghjulet M30X1,5 (stora tappen). Min Italienska avdragare (köpt på Lelles) blir som en tulpan i ändan och gängorna rivs ur.
/Ingvar
/Ingvar
Då får du nog tala med generalagenten och köpa ett orginalverktyg.
Reservdelsnumret står i manualen.
det man fruktar för är priset.....och leveranstiden. Just nu är huvudspåret att lasta upp liket på släp och besöka en verkstad som kan komma ut med sitt originalverktyg och göra underverk.
/ingvar
Det man fruktar för är priset.....och leveranstiden. Just nu är huvudspåret att lasta upp liket på släp och besöka en verkstad som kan komma ut med sitt originalverktyg och göra underverk.
/Ingvar
Gör som alla andra, köp utomlands.
Det kanske inte gör lev. tiden bättre men säkert priset.
Vart brukar ni handla när ni handlar utomlads?
mvh..
Var inne på SAMs Motor i Värmland han köper även orginaldelar från Europa lite bättre pris å snabb leveranstid påstod dom...//NH
Det man fruktar för är priset.....och leveranstiden. Just nu är huvudspåret att lasta upp liket på släp och besöka en verkstad som kan komma ut med sitt originalverktyg och göra underverk.
/Ingvar
E&D kunde ställa upp med kort varsel, något som några andra (mer närliggande) inte hade lust med. Vissa befattar sig heller inte med klenoder äldre än 15år under högsäsong
Erik kom ut med en rejäl original avdragare samt mutterpicka modell större och svänghjulet var borta på en grisblink.
/Ingvar
Gamla Suzukitrimmare,,,, måste ju gjort det med glädje för att slippa serva nån gammal äcklig Intruder eller liknandeService En firma att lägga på minnet.
/U
är det någon av alla kunniga herrar,som känner till denna eller liknande bakdel?
Eftersom det är en räcer med nr 21 så antar jag att det är en av John Hopkins gamla MotoGP hojjar.
Alltså en gammal fabriksräcer från Suzuki. 990cc tror jag. Bilden ser ut att vara tagen på Sepangbanan i Malaysia.
Eftersom det är en räcer med nr 21 så antar jag att det är en av John Hopkins gamla MotoGP hojjar.
Alltså en gammal fabriksräcer från Suzuki. 990cc tror jag. Bilden ser ut att vara tagen på Sepangbanan i Malaysia.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|