Katana 1168
Ny medlem
Stava kan jag visst inte iaf... *S*
Rawlaw skrev:Hej alla katana fränder! Är det ngn som känner till ngt om den här läckra cykeln till salu? Verkar lite dyrt för en moddad katana, eller?! Vet iofs inte vad som är gjort med den mer än vad som syns, men den är läcker!...
http://www2.blocket.se/view/2410815.htm
RPM lover skrev:motor1135EF grottis port svetsad vev cutad låda rs36mikuniF.
Katana 1168 skrev:Det var ju inte så mycket det stog om motorn...
Tja, vad är det för kammar tex.. är det exportkammar så är det ju inte durekt mtcker mening med portad topp..RPM lover skrev:Vad saknar du ? det står ju vad som är gjort.
Robban_C skrev:Vid bearbetning av aluminium är T-sprit rena undemedlet som skärvätska.
Katana 1168 skrev:Tja, vad är det för kammar tex.. är det exportkammar så är det ju inte durekt mtcker mening med portad topp..
Japp. Har till och med provat. Som sagt, man tager vad man haver och i brist på dunk T-sprit så fick det bli dunk sprit. Dock inte lika effektivt som T-spriten.andersbrink skrev:... Skogsstjärnan etc funkar också.
RPM lover skrev:Jaha det har jag aldrig hört förrut men jag håller inte med dig, varför skulle det vara värdelöst med portad topp om man bara åker med export kammar till ex ?????
jolio skrev:Tänkte byta olja i gammel sukin, är motul 3000 20w50
en passande olja till en 1100e som gått 8000mil
köpte förresten en HP lamellsats på lelles, innehöll bara 9st
mot 10 som sitter orginal, (ringde och kollade och det var samma i alla deras satser ?)
ska man skippa en stålskiva ? tror lamellerna hette vesrah
Nu minns inte jag om det är 9 eller 10 original men är din kopplingskorg omgjord? Man brukar ibland svarva ur korgen så att man får plats med en extralamell. Tänkte om nån tidigare ägare har gjort det på din korg?jolio skrev:..., innehöll bara 9st
mot 10 som sitter orginal, (ringde och kollade och det var samma i alla deras satser ?) ...
Robban_C skrev:Nu minns inte jag om det är 9 eller 10 original men är din kopplingskorg omgjord? Man brukar ibland svarva ur korgen så att man får plats med en extralamell. Tänkte om nån tidigare ägare har gjort det på din korg?
Robban_C skrev:Dina gamla slitna är ju några tiondelar tunnare per styck än de var nya = nya lameller med rätt antal borde vara några millimeter större hög.
Jag vet inte hur du ska göra, låter ju skumt att det är en lamell för lite.
Jag hade antagligen lämnat tillbaks dom.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|