Fick till stripes'en idag, blev tillslut kanon efter lite mekande.
Vart skit snyggt
Fick till stripes'en idag, blev tillslut kanon efter lite mekande.
kan säga att det är heldött just nu, iaf för mig. tycker att min är ganska billig för 82 (måste ju ha prutmån), men jag tänker inte ge bort den..
----.....
shit å de är nästan 10lax mer än mig..å ja la ut annonsen nyligen så..kan vänta en stund till, annars byter jag in iaf..ska banneimig ha skoter denna vinter.
jag fick sålt den igår kväll
en nybliven hojförare från malmö som köpte den, han fick den för 75500.- ett riktigt kap med andra ord!
Tänkte eventuellt köpa ett depåstöd bak och skulle då vilja köra med bobbiner nån som vet vilken gänga det är på kawasaki z750-04
Det är M10, men har för mig det inte är "vanlig" M10 gänga, är någon finare variant. Kan ha varit M10X1,25 men är inte helt hundra på det.
Efter ha provat en del olika system så fastnade jag för klassikern Yoshimura.
Hade Yoshi på mina hojjar i slutet av 80-talet och de har inte blivit sämre nu, bild finns i mitt garage.
Det ser riktigt bra ut Antar att ljudet matchar utseendet
Vad är det för skylthållare du har på hojen?
Ljudet är lagom, pendlar 14 mil om dagen, så den lilla megafonen jag hade innan blev lite störig, har för övrigt 2 system till salu, en megafon (4-1) samt en oval (4-1).
Skylthållaren heter TA från Bikersneed, bara att skruva dit, perfekt passform inkl. blinkers, t.o.m. modell anpassade kablar var med i förpackningen.
De har en kanon service, ca: 1 veckas lev. tid.
Låter kanon med skylthållaren och den ska beställas snarast.
Vad är det för system du har till salu, bild eller länk till det? Fin åker ju bara så att det låter lite gör ju inget
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|