Dra en google eller kolla på riderforums.com om någon vet där. Jag hade i ditt läge kollat allt jag pillat kring när jag installerat LED-grejerna. Räcker ju med dålig kontakt för att något ska balla ur.
Ett annat hett tips är att koppla ur batteriet i någon minut och se om felkoden är kvar.
Okej, tack för hjälpen! Batteriet sitter under sadeln eller? Vilket leder mig till nästa fråga, hur får man bort sadeln
Hejsan! Går i hoj bytar tankar och funderade då på att gå från min er6n 2010 till en z750. Någon här som gått från er6 till z750 och isåfall är det någon större skillnad typ accelerationen, tänker man någon gång på att den väger nästan 30 kg mer. Var igår och kikade på en z750r 2011 som gått 322 mil och den ville dom ha 83000 för men då var tanken där man har sina knä ganska så repig, går ju säkert att polera upp lite och sen kanske försöka hitta några kneepads och så har jag hittat en ny z750 2011 0 mil på mätaren för 83000. Skillnaden mellan R eller ej vet jag inte så tips mottages gärna.
Vilken hade ni satsat på? Den nya låter ju som ett klokt val men går man miste om mycket smaskigt om man tar den vanliga?
Tanken var att jag inte skulle byta hoj i år men i feb så började jag fundera men tänkte sen om... men i lördags så vaknade jag kl 6 och insåg att det kan ju vara trevligt med en nyareoch större modell och någon z1000 har ju ej råd med nu.
Står väldigt bra i manualen hur du gör. Hade jag haft tid i veckan så hade jag kunnat hjälpa dig. Du skulle till viskafors på söndag va? kan visa dig där om du vill.
Hittade aldrig i manualen men med lite tankeverksamhet så fick jag loss sadeln på ett väldigt smidigt sätt Tog även loss batteriet i ca 5 min men felkoden kom tillbaka! Det konstiga är att den blinkar aldrig när jag ligger runt 50kmh o uppåt, det är bara på låga varv som skiten blinkar Men hade det varit något fel på "Sekundär spjällets ventil ställdon" så hade väl lampjäveln blinkat hela tiden?
Har ju en akra slipon men då hade väl felkoden blinkat hela tiden också ifall det hade varit pga den?
passade dom bra? köpte du db killers med?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|