Kawasaki Z750/Z1000-tråden

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
Ktm 950sm
Synd, jag behöver ju svar på nåra frågor. Typ vilken sorts lampa det ska sitta i halvljus sockeln???
 

kontje

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
Lerum
Hoj
Ingen för tillfället.
Om det är någon som är sugen på att köpa sig en Z1000 med abs så kan ni dra iväg ett pm till mig. Måste tyvärr bli av med min hoj pga husköp. Säljer en 2008a som gått 1300 mil, nybesiktad samt servad vid 1200 för 55 000. Köpte den för 64 000 i juli. Då ingår kapell samt splitternytt framdäck också!
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Om det är någon som är sugen på att köpa sig en Z1000 med abs så kan ni dra iväg ett pm till mig. Måste tyvärr bli av med min hoj pga husköp. Säljer en 2008a som gått 1300 mil, nybesiktad samt servad vid 1200 för 55 000. Köpte den för 64 000 i juli. Då ingår kapell samt splitternytt framdäck också!

Servad o bes för 55000?
 

Sigvardo

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2011
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 690
Fick i veckan äntligen hem min hugger! Monterade idag. Blev sjukt nöjd, och känner därför att jag måste dela med mig lite :D

IMG_1486.jpg


IMG_1489.jpg


IMG_1491.jpg
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Är på jakt efter bellypan till z750 08. Nån som har en svart till salu eller har lite förslag på vart man hittar en sån? Annat som är intressant är hugger, backspeglar, kutskåpa( heter det så? ) och renthalstyre! Gärna till schyssta priser :)
 

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
Ktm 950sm
Är på jakt efter bellypan till z750 08. Nån som har en svart till salu eller har lite förslag på vart man hittar en sån? Annat som är intressant är hugger, backspeglar, kutskåpa( heter det så? ) och renthalstyre! Gärna till schyssta priser :)

Jag har en bellypan i äkta fusk kolfiber liggandes, dock suttit på en z750 04:a så jag vet inte om den passar nyare modeller.
 

Sigvardo

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2011
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 690
Är på jakt efter bellypan till z750 08. Nån som har en svart till salu eller har lite förslag på vart man hittar en sån? Annat som är intressant är hugger, backspeglar, kutskåpa( heter det så? ) och renthalstyre! Gärna till schyssta priser :)

Kika lite på dom här sidorna. Dom har ganska schyssta priser, beroende på vad du vill ha förstås!

Köpte min hugger på Bikersneed till slut. Var bra pris för en färdiglackad

Utländska:
http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Kawasaki_Z750-07-12/Specific/Fairing/Belly-Pans/
http://www.moto-vision.com/en/137-z750-2007-2012

Svenska:
http://www.s-racing.com/index.php
http://www.bikersneed.se/
 

redone2006

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2012
Ort
gnesta
Hoj
kawasaki z750 abs
så nu undrar jag var ja kan köpa diverse kolfiber detaljer som: speglar, motorkåpor mm....gärna svenska sidor med bra priser :-D
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
en sak till: hur lätt är det o montera fälgstripes? och hur bra kvalité är det?

kvalitén är väl som med allt som är i dekalform, dvs kasst med tiden. Ang monteringen hade jag nog tagit av hjulet o försökt fixa nån anordning som du kan lägga den på och snurra samtidigt du lägger stripsen. En vän som typ flyttar medans du lägger, el tvärtom om din vän är stadigare på hand än vad du är :D
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
BTW, ingen som sett en lamboorgange z1000 2010 i sthlm's området typ från juli o framåt? är nyfiken på vem som köpte min första pärla....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top