Jo det är bara skador på ena sidan, det är lite smårepor på kolfibret som sagt, och på den inringade delen, som är av metall. Mjoh får bli så i värsta fall.
Sen återstår frågan, kan man köpa loss EN pipa bara ?
idag fick jag mina nya kylarvingar i kolfiber
Är det någon som har bytt orginal styret mot en fatbar? vad använde ni för styrfäste, själv köpte styrfäste till en fatbar styre men det passade inte. några tips!?
Hur ar Z750an att kora pa bana, nagon som har erfarenhet? Rent komponentsmassigt etc. Vet att det inte ar nagon supersport hoj men generella asikter?!
Finns styrhållare med genomgående bult, se mitt garage, mina hållare kommer från Duells.
Hur ar Z750an att kora pa bana, nagon som har erfarenhet? Rent komponentsmassigt etc. Vet att det inte ar nagon supersport hoj men generella asikter?!
hitta inte styrhållare på duells hemsida!
Apropå ingenting; läste i Bikes-testtidning ( alla testade modeller 2008 )
att den enda hojen som slår z1000 från 0-100 är Kawas egna zzr1400. Man smiskar alltså bl.a B-king, r1, gixern, zx10, cbr1000 mfl.
detta är i orginalutförande förstås.
Lite kul e det ju...hehe
Apropå ingenting; läste i Bikes-testtidning ( alla testade modeller 2008 )
att den enda hojen som slår z1000 från 0-100 är Kawas egna zzr1400. Man smiskar alltså bl.a B-king, r1, gixern, zx10, cbr1000 mfl.
detta är i orginalutförande förstås.
Lite kul e det ju...hehe
vilket nr? kan du månntro scanna å lägga upp den artikeln
Ja det är flera sekunder det är tal om förstår jag..
En liten fråga till er som bytt den gigantiska regplåtshållaren på era z1000, hur har ni löst det med reflex? Eller har ni skitigt i den?
På min gamla Z750 så hade jag ingen reflex, när farbror blå stannade mig så såg han inte det utan pratade enbart om att blinkersena satt för tätt.
Men inga Böter.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |