JonasP
Ny medlem
Vet inte exakt vilken du menar, men här kommer lite hjälp på traven:
Tackar!! Tänkte byta lampor och det var tydligen inte det lättaste..
Vet inte exakt vilken du menar, men här kommer lite hjälp på traven:
Är det nån som vet om man måste mapa om insprutningen om man ska fixa ett slipon på en z 750 08
Är det nån som vet om man måste mapa om insprutningen om man ska fixa ett slipon på en z 750 08
Jag har precis köpt mig en Kawasaki Z750 2007. Jag har även beställt en Sharkpipa, KN-filter samt mm till hojen. Men jag har börjat bli lite fundersam. Jag har mämligen hört att det kan vara skadligt för motorn att köra med dessa prylar på hojen utan att installera en powercommander som styr om insprutningen till en lite fetare blandning. Är det någon som kan svara på hur orolig jag bör vara, eller måste jag beställa mig en powercommander snarast!?
/lars
Jag har precis köpt mig en Kawasaki Z750 2007. Jag har även beställt en Sharkpipa, KN-filter samt mm till hojen. Men jag har börjat bli lite fundersam. Jag har mämligen hört att det kan vara skadligt för motorn att köra med dessa prylar på hojen utan att installera en powercommander som styr om insprutningen till en lite fetare blandning. Är det någon som kan svara på hur orolig jag bör vara, eller måste jag beställa mig en powercommander snarast!?
/lars
Orkar inte kolla tillbaka i tråden. Funderade på om ni har klippt blinkerskabeln när ni bytt till andra blinkers eller om de är nån som köpt adapterkabel nån stans???
Någon som hittat några snygga för z750 07, 08? Det verkar som om de för 04-06orna inte passar? Lätt monterada måhända?
Har bankörning på gång snart o tänkte att det kan vara en god idé
Tacksam för svar!
/Per
Jag letar också (till -07)... Har hittills inte hittat några... tyvärr... men om du hittar några så kan du väl tipsa mig också?
Jag letar också (till -07)... Har hittills inte hittat några... tyvärr... men om du hittar några så kan du väl tipsa mig också?
Kolla på S-racing http://www.s-racing.com/album.php?c=110. Fins både standard och X-pad som dämpar mer.
Brukar ha snabba leveranser. Handlade en del till min förra hoj där och de funkade skit bra=)
/lars
Jag letar efter ett nytt system till min Z1000.
Någon som kan hjälpa mig ... =) ... ?
Så litet som möjligt, typ tratt / cone modell ... ?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|