Z750_2010
Medlem
Yeah jag löste det, klippte kontakterna, löste sig bra vill man sätta på original är det ju bara att pressa ihop skiten igen :3
blev ju snyggt med rizoma Fox + avio 21
blev ju snyggt med rizoma Fox + avio 21
lite hjälp av er som har lite mer koll sökes.
letar helsystem till min 1000 10'a, det enda jag hittat hittills är akrapovic.
Leo Vince, Devil, mivv osv har ju bara slipons
Någon som har tips på var jag kan köpa Stompgrip modellanpassad till min z750-08?
lite hjälp av er som har lite mer koll sökes.
letar helsystem till min 1000 10'a, det enda jag hittat hittills är akrapovic.
Leo Vince, Devil, mivv osv har ju bara slipons
kolla på mcvaruhuset.
Jag var där för en vecka sedan och letade efter samma sak, har sökt halva google med och hittat nada. Inte ens på ebay finns det för z750, eller z1000. Blev att köpa den största på mc varuhuset istället och klippa till själv, blev ok.
Hittar du en färdigskuren får du mer än gärna pm:a!
Känslan blev dock vansinnigt mycket bättre med stompgrips! Rekomenderas!
Hehe jag har själv suttit på google och ebay men det verkar kört så jag kommer nog att göra som dej! Åker in till Mc-varuhuset i veckan!
Blev riktigt bra!
Ja vet att muzzy har helsystem men vet inget om märket, varken kvalitet eller pris! Men kan vara ett tips!
Jag var där för en vecka sedan och letade efter samma sak, har sökt halva google med och hittat nada. Inte ens på ebay finns det för z750, eller z1000. Blev att köpa den största på mc varuhuset istället och klippa till själv, blev ok.
Hittar du en färdigskuren får du mer än gärna pm:a!
Känslan blev dock vansinnigt mycket bättre med stompgrips! Rekomenderas!
läste nya MC höromkvällen,får stompgrips för under hundringen,,räcker o klä hela hojen inklusive däcken http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80012853
Tänkte bara medela Att jag blir Z750 Ägare veckan som kommer nu Har Bokat en på Johans mc GBG så
TJA !!
Gratulerar! Det är en alldeles perfekt liten bushoj
Märkte detta när jag provkörde ! Den stack iväg mer än jag trodde den skulle göra !
Hej! Funderar på att köpa ett sc-project slipon till min z750. Jag har dock förstått att FI lampan kan börja lysa. Skulle helst slippa det men ni som kör med slipon på era cyklar lyser lampan eller är allt som det ska?
kör med icke street legal kolfiber akrapovic, hängt av kablarna, inge lampa lyser var med orolig för de!
tydligen ska det gå att åtgärda utan problem om man nu skulle få en lampa tänd..
jag har muzzy helsystem på min.... dock en 03a, men vad jag vet har jag sett till 10or med, gött ljud å gör en viss skillnad med, ska iväg å bänka min å mappa om min snart..
Tänkte bara medela Att jag blir Z750 Ägare veckan som kommer nu Har Bokat en på Johans mc GBG så
TJA !!
läste nya MC höromkvällen,får stompgrips för under hundringen,,räcker o klä hela hojen inklusive däcken http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80012853
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|