Jo, det är väl sant, men har inte med saken att göra.
Nu missuppfattar du mig igen (med flit eller?!) för jag undrar mest allmänt varför killar inte bryr sig om kläder och mode, men tex lägger ner både tid och pengar på massa, massa tekniska prylar och har stenkoll på det området.
BoSoZoku: Om du vill få de besannade igen är det bara att åka till frugans jobb... hon är flygvärdinna, där finns det gott om dem.
BoSoZoku: Om du vill få de besannade igen är det bara att åka till frugans jobb... hon är flygvärdinna, där finns det gott om dem.
Har en polare som jobbar som det men han är straight. Tror jag...är faktiskt inte säker.
...cammobrallor en lördag på Drottninggatan... var köper man såna kläder förresten, Hennes&Haubits?
Jo, en sak jag tycker är hemskt är när vuxna män kvistar runt i cammobrallor, tom småbarnsföräldrar. Det är ju en sak om man är på en klubb med klädtema, eller i skogen. Men att dra barnvagn i cammobrallor en lördag på Drottninggatan... var köper man såna kläder förresten, Hennes&Haubits?
Finns massor med ställen på nätet som kränger camokläder. Och jag har för mig att för den innerstadsbaserade stockholmaren så finns det någon butik på Gamla Brogatan som säljer camokläder, kängor och så vidare.Jo, en sak jag tycker är hemskt är när vuxna män kvistar runt i cammobrallor, tom småbarnsföräldrar. Det är ju en sak om man är på en klubb med klädtema, eller i skogen. Men att dra barnvagn i cammobrallor en lördag på Drottninggatan... var köper man såna kläder förresten, Hennes&Haubits?
Finns massor med ställen på nätet som kränger camokläder. Och jag har för mig att för den innerstadsbaserade stockholmaren så finns det någon butik på Gamla Brogatan som säljer camokläder, kängor och så vidare.
Jo, en sak jag tycker är hemskt är när vuxna män kvistar runt i cammobrallor, tom småbarnsföräldrar.
mjaa, har han försökt 'pilla' på dig?
Det jag talar om är inte att följa modet slaviskt och snappa upp all treder, det är nästintill omöjligt just iom att mode per definition står för något som ständigt är i förändring.
Alla är vi olika vad gäller klädval och vilka kläder man trivs i, men jag har sett att män ÄR sämre på att klä sig än vi kvinnor.
Det tycker jag är synd. Finns så mycket snyggt, så varför inte ta och unna sig en timme och tänka till lite på ens outfit.
Kommer garanterat att resultera i fler ragg
Jag kanske skulle uttryck mig tydligare, det jag menar är varför många män klär sig "dåligt", alltså utan stil och klass.
Inte att blandas ihop med överklass, utan bara att man tar hand om sitt yttre och lägger lite tid på sitt apperance.
Stil kan vara tidlöst, mode är föränderligt.
Det blondinbella mfl. är att hetsa, vilket är barnsligt och enligt mig totalt ointressant, då flickebarnet inte ens kan skriva.
Det jag vill veta och diskutera är mäns inställning till kläder/mode.
I Italien ser man tex många fler "välklädda" herrar än här uppe..
Vi har alla en relation till käder, iom att vi bär dem.
Man kan omöjligtvis hävda att man står utanför modevärlden och kör sin egen stil, för även denna stil har ju formats av ett ideal.
Vi dömer folk efter kläderna.
Kläderna är ju laddade med symboler, oavsett om du har en svart slimmad kostym, eller på dig eller en palestinasjal så läses man in i ett fack.
Har sett flera mammor i stan med kamoflagebyxor och barnvagn med värsta terrängdäcken
Ser ju för kul ut..
Hennes&Haubits... moaaahahahahhaa
Jag köpte mina första camobrallor nyligen faktiskt... de har dock skydd i höften och över knäna... fanns inte den modellen av cordurabrallor i vanligt svart så det blev camo. Dock kommer jag nog inte gå runt och putta knoddens vagn med mckläderna på.
Vad gäller flygfjollerna så är de oftast på samma sida av kaptensdörren som paxen. (Pax = passagerare, branschspråk)
Nåt annat fruktansvärt: Män som använder kappor.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|