tuppjuck skrev:<OT-varning>
Vad har nazism med det här att göra? Funker och kängor är ju standard på synthscenen. Är själv gammal övervintrad synthare. Jag må bli äldre men jag tänker fanimej aldrig bli gammal
Industri, EBM och gammal nostalgisk synthpop äger
</OT-varning>
Gammal tråd men tänkte fråga...
Ska fixa kortet i sommar tänkte jag och har kollat på en jacka i textil, det är insydda skydd. Är detta ok eller ska man rata textil jackor? Har hört att skydden över armbågarna kan glida runt. Hur vet jag om de sitter bra?
Gammal tråd men tänkte fråga...
Ska fixa kortet i sommar tänkte jag och har kollat på en jacka i textil, det är insydda skydd. Är detta ok eller ska man rata textil jackor? Har hört att skydden över armbågarna kan glida runt. Hur vet jag om de sitter bra?
Fungerar till uppkörningen gör det, hade själv textil jacka och byxor, men har skinnställ nu.
Skulle jag få välja att klota i 70 km/h så skulle jag ta skinnstället utöver mitt gamla textilställ, tror att det är svårt att få skydden att sitta på plats med ett textil, mitt satt sådär, visst jackan satt tajt när man spände det, men det spännet satt med en knapp och skulle lätt gå upp om man klota, och armbågsskyddets skulle sitta vid handleden
Ta på dig jackan och dra, vrid och ha dig så märker du om armbågsskyddet sitter bra, kraften vid en klotning är betydligt starkare än när du ska dra i skyddet..
Tack för svar!
Svårt att hitta tjejkläder tydligen, de flesta har varit i textil, sen vet jag inte riktigt var jag ska leta heller. Har du tips på bra ställen?
Suck, blir alltid svårt när man är pedant OCH inte vill gå i tusen bitar.
Finns bra sidor på beggade saker kanske?
Tack för svar!
Svårt att hitta tjejkläder tydligen, de flesta har varit i textil, sen vet jag inte riktigt var jag ska leta heller. Har du tips på bra ställen?
Suck, blir alltid svårt när man är pedant OCH inte vill gå i tusen bitar.
Finns bra sidor på beggade saker kanske?
Kommer att köpa separat skydd för ryggen...
Antar att MC kläder från märket Sweep är under all kritik..eller? Tyckte dom hade snyggast...
Annars tycker jag nog de flesta cheyer är fina i läderpyjamas oavsett märke
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?220780-Sweep-skinnst%E4ll
Verkar inte helt kass i alla fall.
Annars tycker jag nog de flesta cheyer är fina i läderpyjamas oavsett märke
Bara man inte ser ut som en alkis kärring i dom...eller får häng bajja...
Men verkar vara ok märke endå?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |