mojja83
Guest
Hoppas det löser sig för dig. Säljaren är ju reko så det borde väl gå att styra upp?
Den här tråden gör nog inte mycket gott mer än att du "måste bevisa" för en massa folk på forumet att det faktiskt var fel på däcken, vilket redan konstaterats av alla berörda parter.
Var själv på körningen men det var så mycket krascher så jag har ingen aning om vilken som var din.
Finns det någon konflikt eller skriver du bara av dig i frustration?
Ingen konflikt finns och ÅF har betett sig som man vill och kan förvänta sig i ett sådant här skede.
Skriver mest för att jag är frustrerad,ledsen,förbannad arg och rädd.
ÅF har ju inte tillverkat däcket och han har ju inte heller medvetet monterat ett däck som inte håller måttet.
Han skickade ju ut sin egen grabb på min hoj och samma däck för att motbevisa mig och som tur är slutade det utan allvarliga person skador.
Det enda som jag kan tycka var tokigt var att grabben hans försökte rädda min cykel in i det sista när det släppte för han och därför gjorde illa benet.
Inget matriellt ting är värt ens en lillfinger nagel än mindre bestående men.
Så jag hyser absolut inget agg emot åf och jag kommer även i fortsättningen handla av den samma och rekommendera honom vidare om han fortsätter på inslagen bana.