Har aldrig hört något liknande från varken Baleno- eller Swift-ägare ;-b
Ja Det förstår jag!
Henrik
Har aldrig hört något liknande från varken Baleno- eller Swift-ägare ;-b
...Sen ryktas det ju om en S600RR också...
Glöm inte nya BMW K1600... skulle inte förvåna om den piskar röv i stora touringsegmentet...
Sen ryktas det ju om en S600RR också...
BMW ÄR heta nu, så enkelt är det...
Hörde förresten ett rykte om att en stor del av de sålda S1000RR har varit omkull? Av de fyra jag känner till som kör S1000 så är det 50% iallafall
Undrar om försäkringspremien är lika förmånlig nästa år...
haha vi känner nog ungefär samma klientel, av de 5 jag vet med S1000RR har alla 5 varit omkull mer eller mindre iår.
Finns det en röd tråd i för mkt effekt kontra hanterbarhet eller nåt?
Eller kör folk helt enkelt över sin förmåga? Vad säger dina polare som vurpat?
Yepp. Eller S675RR, trippel skulle det i alla fall vara. Tysken har bra smak när det gäller att välja influenser...
Gav jag dig ett tillfredsställande svar på detta i mitt tidigare inlägg?Vad återstår menar du, närmare bestämt?
Verkligen! Vem förutspår det?...att tro att hela japans motorcykelindustri kommer att lägga sig ner och dö pga att BMW gjort en modell som slår dom på fingrarna? Dumheter....
Verkligen! Vem förutspår det?
Du angriper en ståndpunkt som ingen annan försvarar [att BMW skulle vara ”ledande” tillverkare av sporthojar].En modell som är het i skrivande stund räcker inte, menar jag.
Frågan var, och är fortfarande, vad Japan kommer att göra nu när BMW är bäst och hur bra de kommer att göra det, samt om GSX-R någonsin kommer att återta förstaplatsen igen.
Inte? Ducati 1198 har 170 hk och 130 Nm.Ducati har aldrig varit i närheten av de effekter riskokarna klämmer fram.
Känns som jag har hört det förut.....hoj köper man med hjärtat, det man känner för.
Känns som jag har hört det förut.
Vilken kapitalvara ”man känner för” har ett starkt samband med hur de olika alternativen beskrivs i medierna. Kanske inte för dig, men för de allra flesta.
Inte? Ducati 1198 har 170 hk och 130 Nm.
Känns som jag har hört det förut.
Vilken kapitalvara ”man känner för” har ett starkt samband med hur de olika alternativen beskrivs i medierna. Kanske inte för dig, men för de allra flesta.
Undrar vilken motivation ni drivs av, som inriktar er på att förneka att BMW har byggt en sporthoj som är bättre än de andra och att Japan har anledning att vecka pannan.
Jovars. Tills någon frapperar mig med en tanke som jag inte redan har tänkt själv.Du är otroligt enkelspårig i ditt tänkande...
Jag menar att det visst spelar roll och jag har skrivit varför tidigare i tråden.Det spelar ingen roll att just BMW är värst iår, då alla turas om att ha "värsta" hojen.
Jag antar att det är dig själv du tänker på när du skriver ”andra”. Tror inte att någon fattar några beslut utan att påverkas av sin omgivning. I synnerhet inte någon som har köpt en Ducati som ser ut och låter som en ordboksbeskrivning av ”ögonmagnet”.Ja, en del oroar sig för vad andra tycker, och behöver något som imponerar, andra bildar sig en egen uppfattning och shoppar det man vill ha själv.
Jovars. Tills någon frapperar mig med en tanke som jag inte redan har tänkt själv.
Jag menar att det visst spelar roll och jag har skrivit varför tidigare i tråden.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|