laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Laidback!
Jag åkte med bak i en sån cigarr i somras på Ringen! (Tyska inte gåtländska..) Vår tecknare Holger Aue och jag hade lagt 4 av mina snabbaste varv på Ringen (Mina mått mätt, Holger är SNABB, jag långsam). 30 grader varmt och jag är helt slut. Då kommer en sån cigarr in, och givetvis känner Holger snubben. Plötsligt får jag erbjudande om att åka med. NU, med en gång. Hinner inte få med mig kamera, ålar mig in med skinnställ, men hjälm fick jag inte ha. Det var en av de mest udda upplevelser jag haft någonsin. En blandning av tivoli, hojåkning, bil och sportflygplan! Så aerodynamisk att det knappt är ngt vindbrus och sanslös nerläggningsvinkel. Känns värre än hoj, då det känns som att sitta i en liten bil som lutar som faaan. När jag tittade rakt ut från "kabin" såg jag curbsen... Jag tittade alltså inte ner utan rakt ut... Hela tiden satt föraren och vände sig mot mig och snackade och berättade om farkosten. Han hade kört några varv på Ringen...Lite kort om min upplevelse i cigarren. Hoppas du får chansen att åka/köra en!
Lev väl och tillägas bör att den typen av bakfylla har jag varit med om...Senast Grabbarnas julmiddag i december...Kom hem med en damjacka flera strl för liten och med den damens hemnycklar och kreditkort i fickan... Mina nycklar var i min jacka som hon hade... Ringa på hemma o knappt kunna stå och förklara varför jackan krympt upp till armbågarna, och varför en annan dam hade min jacka... . Dan efter så låg ångesten och illamåndet jämsides och attackerade skoningslöst.
Jajäklars, frääänt!
Det skulle vara kanon om jag kunde böka mig ner i en sån! Svårt att tänka sig känslan att åka i en, men just att den är så tyst måste vara underbart, jämfört med hoj där det känns som det blöder ur öronen om man struntar i proppar! Och känslan av att sitta i ett litet flygplan låter riktigt kul!
Jag ska verkligen göra ett försök att kolla på den.
HÄÄHÄÄ
ja, vem kan på ett trovärdigt sätt förklara varför man kommer hem iförd damkläder?! Och sedan hitta argument att försvara sig med, ja man ska nog vara grundligt nersupen isåfall!! Bra story!
Last edited: