Går den inte snabbare än 55
Dummer, den toppar 5500km/hVa, varvar den inte mer än 5500?
Dummer, den toppar 5500km/h
Lastbilschaffis som stannat när jag la omkull hojen. Bil körde ut mitt framför mig
Trucker: Du!, de e lite halkigt här tror jag!
Jag: Mmmm
Trucker: Vars fan tog bilen vägen?
Jag: Han körde iväg!
Trucker: Men så kan han ju inte göra!
Jag: Nej!
Trucker: Jaja du dog ju inte i alla fall! Går tillbaka till lastbilen...
första snön förra vintern 2008. Fick alla moders sladd och storvurpade på väg till jobbet med xl:en. Bågen hamnade i vägrenen och jag låg utfläkt som ett x och lätt chockad en bit ut på vägen (allt gick bra, ena spegeln pekade mot årjäng och jag hade ett ömt knä). En bilist stannar till en bit bort, tutar ilsket och skriker ut genom fönstret "flytta på dig!!".
Ehh...??
hahaha!!!
När jag var i moppe åldern och handlade delar till bettan så kliver det in 2 killar in på EM-Scooters i Göteborg. Då går runt en stund och klämmer lite på allt de ser. Så tillslut kommer de fram till nån sorts scooter och så säger den ena killen som var både längre och större än den andra (Förmodligen den dominanta hanen i flocken )
- Asså dessa mopparna är helt sämst typ, känn på kopplingen! ***Scootrar har ingen koppling***
Kunde inte låta bli så jag vände mig mot de 2 killarna och så säger jag.
- GUD VAD DU VET MYCKET!
Kan inte bara låta bli, men denna måste va en av de mesta korkade...(med risk för att få stryk)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190807
Kom på ett rätt korkat utalande jag fick i sommras när jag precis hade köpt min hoj.
min kusin satt o snakcade med sin bror o sa vilken hoj jag hade köpt. då häver han ut sig.
-Jag tycker inte han ska ha en sån hoj, jag är inte sugen på att gå på begravning den närmaste tiden.
tack för det förtroendet..
hahahahahahahhaaaaaaa fy fan va bra..HAHAHAHör från en bekant som lackade om sin hoj och skulle ha "Kawasaki" lackad med japanska tecken på tanken. Var hittar man det ?
Tipset var att det står ofta i servicemanualer eller liknande. Således lackades hojen efter textens tecken..
Nylackad och fin, står utanför slottet i stockholm.
En grupp japaner beskådar även mc beståndet, varpå ett skratt utan dess like undlflyr gruppen.
Bekantingen undra vad de skrattar åt och guiden försöker få någon i gruppen att förklara.
Svaret blir med ett flin
- De undrar varför det står " Verkstadshandbok" på tanken......
Första snön förra vintern 2008. Fick alla sladdars moder och storvurpade på väg till jobbet med XL:en. Bågen hamnade i vägrenen och jag låg utfläkt som ett X och lätt chockad en bit ut på vägen (allt gick bra, ena spegeln pekade mot Årjäng och jag hade ett ömt knä). En bilist stannar till en bit bort, tutar ilsket och skriker ut genom fönstret "Flytta på dig!!".
Ehh...??
hahaha ja han kan inte tänkt så lång inte
Köpte lite kinamat idag och snackar lite med ägaren....
Han-Varför kör du idag?Är det inte kallt (ca 15 grader)
Jag - Nej inte särskillt...det e värre när det e typ 25-30 garder då e det asvarmt.....
Han - Nej ! men kör med t-shirt bara det gör man i asien...
Kan ju även meddela att samma kille uttalade meningen
(-Fan de har en ganska så fin harley davidson på Halmstad Gustav, jag tror det va en honda.)
Hahahaha det skulle gubbarna på hd hört
Tog hojen till El-giganten igår, framför mig i kön står en ung grabb, ca 17 år med sin pappa, grabben ser mig med med full mc mundering och hjälmen i handen och säger till sin pappa, "jag skulle vilja köra motorcykel pappa" Pappan utbrister "det skulle du aldrig kunna hantera, det är så mycket kraft i dessa nuförtiden att det bara sticker iväg geschwint" Sedan vänder han sig om och ser mig, tittar tillbaka på grabben, klappar han på axeln och säger "jag är glad att du inte kör MC"
Tänkte ta upp en diskussion om att det är högerhanden som styr osv. men gjorde som alla andra skulle ha gjort, knöt näven i fickan och höll mig tyst.
Tog hojen till El-giganten igår, framför mig i kön står en ung grabb, ca 17 år med sin pappa, grabben ser mig med med full mc mundering och hjälmen i handen och säger till sin pappa, "jag skulle vilja köra motorcykel pappa" Pappan utbrister "det skulle du aldrig kunna hantera, det är så mycket kraft i dessa nuförtiden att det bara sticker iväg geschwint" Sedan vänder han sig om och ser mig, tittar tillbaka på grabben, klappar han på axeln och säger "jag är glad att du inte kör MC"
Tänkte ta upp en diskussion om att det är högerhanden som styr osv. men gjorde som alla andra skulle ha gjort, knöt näven i fickan och höll mig tyst.
Kollegan: " Varför har du köpt en moppe?" (Om min KTM 660)
Jag: "Det är ingen jävla moppe!"
Kollegan: "Skitsamma, det ser ut som en moppe! Dina tidigare hojar var bra mycket snyggare iaf"
Jag:
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |