nr12 skrev:...
När vi körde klubbrace på knudan i slutet på 80 talet så hade vi
4 klasser .
när första klassen körde så stod 3 klassen som funkisar
när 2 klassen körde stod 4 klassen osv
...
nr12 skrev:...
När vi körde klubbrace på knudan i slutet på 80 talet så hade vi
4 klasser .
när första klassen körde så stod 3 klassen som funkisar
när 2 klassen körde stod 4 klassen osv
...
Goodstuff skrev:Dessutom får väl inte vem som helst arrangera en tävling med tanke på banlicenser, banförsäkringar, förarförsäkringar. Eller?
Enklare tävling typ endagars och rena B-tävlingar
tror jag att det räcker med en domare för att få tillstånd
tror de kör så i classic är inte helt säker
sen måste man ha en besiktings chef
och en funkis chef.
så minst tre pers med utbildning.
så förutom sjukvårdspersonal
en med domar utbildning
en med fuktionärsutbildning(gärna med vidare utbildning)
en med minst besiktning steg 1
sen tillkommer om man inte har lottar kval ,tidtagnins personal
i detta sammanhang är kanske en lottad startuppställning till kvalet att föredra (allt för att spara folk).
allting kan nog funka om vi är redo att ställa upp för varandra .
Bingo skrev:Jaha, är det här alla sitter och häckar medan en annan tränar hårt på Knutstorp. Fan, skall ni hålla på på detta viset får vi starta C-tävlingar också. Ut och träna med er istället för att sitta här och gnälla över att ni blir utkvalade.
Kul att du kommer imorgon. Jag körde skitdåligt idag. Men imorrn är det nytt PB på g. Tyvärr är däcken alldeles uthorade men det skall nog gå ändå.GSXR1100R skrev:Jag ska köra skjortan av mig i morgon Tack för att du fixade bokningen till mig, jag betalar i natura som vanligt.
Road Racing Für Alles kommer att vara ett nytt begrepp i RR världen, folklig rejsing till vettiga pengar, alla får tävla och ingen behöver dränka sina sorger pga utkvalning och förnedring.
(Jag skiter i er andra, bara jag får köra tävling så är jag nöjd)
Jag kan ta med ett nytt RS1 fram om du vill prova, vi har ju supermecken med som kränger mot betalning i natura.Bingo skrev:Kul att du kommer imorgon. Jag körde skitdåligt idag. Men imorrn är det nytt PB på g. Tyvärr är däcken alldeles uthorade men det skall nog gå ändå.
Obs, om du kommer tidigt så kan du parkera i närheten av två fällstolar i teak och ett litet bord mellan (jag lämnade dem där över natten) och håll en plats i närheten åt mig.
Detta är tanken ja, när kommer dina fina bilder ifrån FalkenDumDum skrev:Blir detta ett koncept som ligger i nivå med mina ambitioner så kommer jag att vara först med att stå sist på gridden med en hoj ni aldrig trodde skulle hitta ut på en bana igen. Typ RD350, CB900 eller något annat galet och allmänt fel.
GSXR1100R skrev:Detta är tanken ja, när kommer dina fina bilder ifrån Falken
RRFA
Tack, men jag köper ett beggat set imorgon. Men om du vill göra mig en tjänst kan du ta notan för krängandet hos supermecken. Jag kan bjuda dig på en hamburgare nån gång.GSXR1100R skrev:Jag kan ta med ett nytt RS1 fram om du vill prova, vi har ju supermecken med som kränger mot betalning i natura.
Join ze dark force, RRFA är ett nytt grepp inom rejsing, nu ska alla som är gamla, feta, talanglösa & fattiga få chansen till att tävla, alla kvalar in och festen kan börja.Mattias skrev:Mmm... RD350 och CBR600Forntid och såna hojar. Såna som knappt betingar femsiffriga belopp. Skööönt. RRFA är framtiden. Folk-RR.
GSXR1100R skrev:Jag ska fanimej köra under 1.15 på Knudan i môrrn annars säljer jag skitkawwan
Och jag skall fan ner under 1.12 annars säljer jag åkarparns skitkawwa.GSXR1100R skrev:...Jag ska fanimej köra under 1.15 på Knudan i môrrn annars säljer jag skitkawwan
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|