Kostnadsfritt medlemsskap i SMC resterande av 2008

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Kommer man kreditera medlemmar som betalt in eller ska det bara vara gratis för alla snyltare?

Risigt tycker jag, och cynisk av naturen så antar jag att man ska begära anslag av skattemedel och vill kunna visa omfattande medlemslistor. Så man är dubbel förlorare.

Jag tål inte sådant här, kabel-tv fasoner. Alla nya kunder får premier som gamla inte får, vanligtvis är det tvärtom.
SMC kan väl knappast få mycket billigare reklam än detta... De lär knappast få några större utgifter på grund av de nya medlemmarna detta år och förhoppningsvis stannar några av dessa medlemmar kvar nästa kalenderår som betalande medlemmar.
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
har funderat ett bra tag på att bli medlem men ej fått tummarna ur -----.
men nu så är det



FIXAT!!!!!!!!


tackar för detta. är säker på att jag kommer vara kvar som betalande medlem även efter "provkörningen".
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Kommer man kreditera medlemmar som betalt in eller ska det bara vara gratis för alla snyltare?

Risigt tycker jag, och cynisk av naturen så antar jag att man ska begära anslag av skattemedel och vill kunna visa omfattande medlemslistor. Så man är dubbel förlorare.

Jag tål inte sådant här, kabel-tv fasoner. Alla nya kunder får premier som gamla inte får, vanligtvis är det tvärtom.
Hahahaha!


Och nu gick även jag på den lätta. Klappat och klart, så bidde man del av en folkrörelse till slut, och jag som hela tiden trodde att spriten skulle ta mig till den första. Nu väntar jag bara på svettiga flanellskjortekramar och toscakaka i mögliga församlingshem!

/perris
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jobbigt när du får betala och andra får de gratis va.


Ja.
Ne ärligt så bryr jag mig inte ett dugg och tycker det är smått löjligt att du kommenterar det. Till nästa år kommer kanske dom som går med i denna kampanj att stödja SMC med den medlemsavgiften därför att dom sett vilken bra tidning osv som dom får ta del av.

Om någon vill ha tidningen kan de få min för som det är nu går den direkt från dörrmattan till sopnedkastet.


Nästa år kommer ju SMC kunna slå ändå hårdare på regeringen.

Det är inget jag tycker man ska stödja i alla fall. Men det är en annan diskussion.

HUr som helst så är det här ingen stor sak men självklart är det så att det är ytterst tvivelaktigt att inte bar ge en inträdesrabatt utan fritt medlemsskap till nya medlemmar. Jämför med om du betalar in ditt bredband eller försäkringspremie för ett år och dagen efter i Metro ser en annons för fritt bredband från samma operatör i ett år. Vanligtvis premieras trogna (stor-) kunder och inte tvärtom. Att det nu rör sig om en löjligt liten summa gör inte mig mindre debattintresserad. :)

Hur som helst, syftet med kampanjen borde redogjorts.
 

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Ort
Jerusalem
Hoj
GSXR 1000 K7
Ja.


Om någon vill ha tidningen kan de få min för som det är nu går den direkt från dörrmattan till sopnedkastet.




Det är inget jag tycker man ska stödja i alla fall. Men det är en annan diskussion.

HUr som helst så är det här ingen stor sak men självklart är det så att det är ytterst tvivelaktigt att inte bar ge en inträdesrabatt utan fritt medlemsskap till nya medlemmar. Jämför med om du betalar in ditt bredband eller försäkringspremie för ett år och dagen efter i Metro ser en annons för fritt bredband från samma operatör i ett år. Vanligtvis premieras trogna (stor-) kunder och inte tvärtom. Att det nu rör sig om en löjligt liten summa gör inte mig mindre debattintresserad. :)

Hur som helst, syftet med kampanjen borde redogjorts.

Nu är säkert alla smålänninger medlemmar.:huvet
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top