Varför skulle det vara Markus? Minst fem miljoner människor i Sverige anser att Måna borde ha ett kok stryk, så det finns väl gott om misstänkta sett till motiv.
"Järnring runt Nacka", runt Rosengård blir det seminariering på sin höjd efter åratal av terror. När en gammal sossehagga får oväntat besök skall det överdramatiseras något oerhört.
Plus att svensk polis har varken medel eller kompetens att spärra av en sådan kommun som Nacka, det finns nämligen mer än en väg därifrån - en österut och en västerut. Samma väg egentligen men ändå
fy fan
Tjyven kanske ställde sig på taket. Vi såg ju med helikopterrånet att det förvirrar polisen ordentligt.De kanske var tvungna att vänta på insatsstyrkan som vanligt. Inbrottstjyven var säkert farlig.
...finns väl gott om misstänkta sett till motiv.
De kanske var tvungna att vänta på insatsstyrkan som vanligt. Inbrottstjyven var säkert farlig.
Jag tror det var någon som ville åt hennes lager med Toblerone.
http://allehanda.se/blaljus/brott/1.2748278-skickade-sex-sms-till-kvinnliga-kollegor
"Under förra året skickade han mänger med snuskiga sms till två kvinnliga arbetskollegor.
Den ena kvinnan blev så allvarligt kränkt att hon blev akut sjukskriven."
Nu är räkne-Maggan kränkt för att SVT lagt ut hennes mattetrixande på sin humorsajt..
http://www.expressen.se/nyheter/1.2327839/sd-raknade-fel-arga-pa-svt
Nu har du lagt klippet i minst tre trådar...
Länkade jag till ett klipp alldeles nyss?! Jag har bestämt för mig att jag länkade till en artikel i Expressen.
Länkade jag till ett klipp alldeles nyss?! Jag har bestämt för mig att jag länkade till en artikel i Expressen.
Hugget som stucket om detta ska vara i OiS tråden eller här...
Tv4 textar inte en låt, och krengker därmed alla hörselskadade och lyckas också med konststycket att kränka ett spöke!!!
Känns verkligen som att det är dags att inrätta en ny myndighet för att säkerställa andarnas rättigheter i samhället, SpökO kanske?
Sopsluskarna är minsann krengkta av att soptunnan står i fel vinkel.
Undrar om den påstådda förslitningsskadan blir mindre av att gå och hämta ett formulär och fylla i?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|