Skrotnisse
What would Shervin do?
Nu tycker jag att han könskodar klädesplaggen.
Nu tycker jag att han könskodar klädesplaggen.
– Man använder inte luftgevär med kikarsikte i sportändamål, det gör man för att roa sig med.Skrev en av dem och det har hon ju rätt i .Man skjuter väl inte luftgevär för att det är tråkigt ?Det duggar tätt så här års
https://www.expressen.se/dinapengar/ilskan-mot-jula-efter-erbjudandet-i-kalendern/
Ilskan mot Jula – efter erbjudandet i kalendern
Haha, jösses...Det duggar tätt så här års
https://www.expressen.se/dinapengar/ilskan-mot-jula-efter-erbjudandet-i-kalendern/
Ilskan mot Jula – efter erbjudandet i kalendern
Jag fick sprutan i Kista. Det är ställt bortom all rimlig tvivel, klart som korvspad och väldigt tydligt skyltat att det inte på något vis är gratis att parkera bilen på mässans parkering. För en normalbegåvad och läskunnig medborgare...Pär parkerade fel när han vaccinerade sig. Eller sket i att betala, oklart vilket. Och fick en p-bot. Lyckligtvis fick han lov att gråta ut i Aftonbladet.
Nyvaccinerade Pär fick p-bot ”Var som ett gult hav på parkeringen”
När turen hade kommit för Pär Kempe, 61, att få sin första vaccindos lyckades han få en tid i Kistamässan. Glädjen över sitt nyvunna skydd mot corona blev dockwww.aftonbladet.se
Ändå lyckades han på något sätt kontakta Aftonbladet efteråt. Förmågan att få in information fanns där någonstans långt inne. Eller så fick han hjälp.Jag fick sprutan i Kista. Det är ställt bortom all rimlig tvivel, klart som korvspad och väldigt tydligt skyltat att det inte på något vis är gratis att parkera bilen på mässans parkering. För en normalbegåvad och läskunnig medborgare...
Jag vaccinerade mig i Filadelfia, fick parkera i P-hus Västermalmsgallerian för över 70kr.Pär parkerade fel när han vaccinerade sig. Eller sket i att betala, oklart vilket. Och fick en p-bot. Lyckligtvis fick han lov att gråta ut i Aftonbladet.
Nyvaccinerade Pär fick p-bot ”Var som ett gult hav på parkeringen”
När turen hade kommit för Pär Kempe, 61, att få sin första vaccindos lyckades han få en tid i Kistamässan. Glädjen över sitt nyvunna skydd mot corona blev dockwww.aftonbladet.se
Var du förberedd med skyddsväst på?Jag vaccinerade mig i Filadelfia, fick parkera i P-hus Västermalmsgallerian för över 70kr.
Hur kan jag claima tillbaka?
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Hmm, blir knepigt om du faktiskt gjorde rätt för dig.Jag vaccinerade mig i Filadelfia, fick parkera i P-hus Västermalmsgallerian för över 70kr.
Hur kan jag claima tillbaka?
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras