Kränkt-of-the-day

Hmmm - snubblade över ett DVD-paket med hela serien - slutade vid byggkranen för två år sedan och har inte fortsatt - är den värdelös???
Säger inte att den är i klass med Prison Break och säsongerna efter första. Men i princip en serie som borde slutat även om den inte var värdelös.

Fast åas gillar jag brittiska miniserier.

Sett Happy Valley? (Inte med henne)
Har nog bara snubblat över den (googlade o kände igen några ansikten) men aldrig fastnat - kanske för många avsnitt, jag undviker serier som är för långa, därför såg jag aldrig Homeland på TV.

Har nog bara snubblat över den (googlade o kände igen några ansikten) men aldrig fastnat - kanske för många avsnitt, jag undviker serier som är för långa, därför såg jag aldrig Homeland på TV.
Tycker att du missat nåt.

Säger inte att den är i klass med Prison Break och säsongerna efter första. Men i princip en serie som borde slutat även om den inte var värdelös.

Fast åas gillar jag brittiska miniserier.
Prison Break var väl jättepinsamt skitdålig vad jag minns?

Homeland var ok, typ som Beverly Hills och Rederiet.

Familjen till mördad i Tullinge anmäler åklagaren

Kränktkulturen väldigt stark i orten.

Ska vi anmäla familjen för att de har missat att uppfostra sonen?

Som att de skulle vara åklagarens fel att sonen är kriminell??

Ska vi anmäla familjen för att de har missat att uppfostra sonen?
De har så klart inget ansvar för att deras son skjuter i Sverige.

När folk väl fattar HUR sjukt det är att det kommer hit miljoner människor från Mellanöstern och gör kaos OCH gnäller, ja undrar hur det slutar. Själv är jag pragmatiker och öppensinnad så jag är öppen för alla idéer som får slut på eländet.

De har så klart inget ansvar för att deras son skjuter i Sverige.

När folk väl fattar HUR sjukt det är att det kommer hit miljoner människor från Mellanöstern och gör kaos OCH gnäller, ja undrar hur det slutar. Själv är jag pragmatiker och öppensinnad så jag är öppen för alla idéer som får slut på eländet.
Stifta lagar om soldatrekrytering som säger att familjer som bidragit med pengar och manskap till staten blir plockade sist, sedan förklara krig med någon skurkstat som har gott om man att mala ner och sedan skicka alla berikare dit att kriga?
Det hade blivit så kränktigt att det skvätter om det i landet då. :hihi

Stifta lagar om soldatrekrytering som säger att familjer som bidragit med pengar och manskap till staten blir plockade sist, sedan förklara krig med någon skurkstat som har gott om man att mala ner och sedan skicka alla berikare dit att kriga?
Det hade blivit så kränktigt att det skvätter om det i landet då. :hihi
Jag tycker mest att stora skaror måste återvända. Allt annat skulle vara ännu värre.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back