Krökatråden

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Dricka såna där tamponger (33cl öl) är som å dricke vatten. Ta skattefria donken för fan :p

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Man dricker nog lite för mycket egentligen. Har inte ens åldern inne men ändå blir det runt 2-3ggr i månaden.

Fast om en vecka blir man "vuxen" och det ska INTE firas på kvällen eftersom jag ska sitta på skavsta flygplats 05:40 :3freak

Får se till att gå lite berusad mest hela tiden i London med polarna, Fy satan vilken krökarresa det kommer blir :öl

Något tips på billig grogg med någon finkvalitets vodka t.ex. Rashmanhof :tungan
Man har ju redan jobbat sig igenom de flesta läskedryckerna.

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Man dricker nog lite för mycket egentligen. Har inte ens åldern inne men ändå blir det runt 2-3ggr i månaden.

Haha, fick läsa 2 ggr för att verkligen förstå det du skrev.
Enda jag fick fram var 2-3ggr i Veckan.

2-3ggr i månaden som 16-17 åring är ju typ ingenting tkr jag iaf.

Dricka såna där tamponger (33cl öl) är som å dricke vatten. Ta skattefria donken för fan :p

Dricker du 1 flak "vatten" bjur jag på det pluss 1 till!

Last edited:

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Haha, fick läsa 2 ggr för att verkligen förstå det du skrev.
Enda jag fick fram var 2-3ggr i Veckan.

2-3ggr i månaden som 16-17 åring är ju typ ingenting tkr jag iaf.

Dricker du 1 flak "vatten" bjur jag på det pluss 1 till!

Haha, vad äre för roligt å gå på toa å pizza hela tiden? Måste känna den där högern man får i ansikte efter flera groggar :p Det ska bara smälla till. "Vatten" är till för dom som inte kan kontrollera sånt :p

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Haha, vad äre för roligt å gå på toa å pizza hela tiden? Måste känna den där högern man får i ansikte efter flera groggar :p Det ska bara smälla till. "Vatten" är till för dom som inte kan kontrollera sånt :p

Pizza på toa?
Vad fan lär sig ungarna i skolan? Hälften av sporthojs medlemmar kan ju för fan inte stava eller skriva en mening som normalt folk förstår. :huvet

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
freddola - Jo det blev lite luddigt ser jag nu. Men hur som helst, ikväll blir det fest. Jag och fyra polare ska supa till och gå på clubfest (eller som många kallar det, fjortisfest). Typ 1500 pers och 16år gräns men ändå är det fjortisfest enligt många.

Det lustiga är att alla mina polare som kallar det fjortis fest har inga biljetter dit :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jaha. Lördagkväll och jag är rejält partysugen. Händer inte så ofta nuförtiden.
Hade bestämt utgång med polaren, men nu har han gjort sig oanträffbar. Han har köpt en ny TV och jag misstänker att han låst in sig i sin lya och stängt av alla telefoner.

Jävla fasoner! :mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jaha. Lördagkväll och jag är rejält partysugen. Händer inte så ofta nuförtiden.
Hade bestämt utgång med polaren, men nu har han gjort sig oanträffbar. Han har köpt en ny TV och jag misstänker att han låst in sig i sin lya och stängt av alla telefoner.

Jävla fasoner! :mad:

Jotjenare :hihi

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Krogen igår. Blir hemmakväll idag, efter att igår då jag besökte krogen inte helt frisk- mår inte friskare idag! :näsblod

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
jag hade nästan glömt bort den här tråden!

Föffa, pröjs i morrn o redan drar det i krök-nerven:)

Det blir nog en std.krökning, dvs 3 bira efter jobbet på Storstad eller nåt annat av mina gamla favvo-plejs.

Sen hem o dra på sej parningsdräkten o ner på stan igen för att styra upp lite vuxenlajja :2cool

Jamena kan man inte åka hoj så måste man ju få "åka" :D

Nån annan som e på G med nåt skojs?

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Fredag för bövelen:D
Ett par Norrlands har gosat in sig i magen:tummenupp
Märkte efter halva dan.. att jag jobbadde övertid:huvet men men blev hela dan.. så har man lite i buffert:tummenupp (var hel ledig)

Sena kvällar hela veckan med jobb m,m:huvet så idag är man ledig, imorgon en massa mek igen:gnissla Funderar på att bli riktigt full:yoparty

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jasså du? Då ses vi kanske ikväll då. Jag är den där glidiga snubben med alla bimbos omkring mig. Kortet kommer naturligtvis att ligga i baren hela kvällen :D

jag hade nästan glömt bort den här tråden!

Föffa, pröjs i morrn o redan drar det i krök-nerven:)

Det blir nog en std.krökning, dvs 3 bira efter jobbet på Storstad eller nåt annat av mina gamla favvo-plejs.

Sen hem o dra på sej parningsdräkten o ner på stan igen för att styra upp lite vuxenlajja :2cool

Jamena kan man inte åka hoj så måste man ju få "åka" :D

Nån annan som e på G med nåt skojs?

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
påtal om kröka. Ska dra till london mellan 24/2 till 28/2 med 3 polare

Snacka om att det blir kröka :yoparty

Uppdate när man nyktrat till ungefär 3/3 :D

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Var på Rydell å qvick (stavning?) å efter det blev det lite v8 åkning i Bmw:yoparty vi var även till garaget å startade upp en av crossarna:D Chaffören fick åka lite medans vi drack öl (tänk även fast vi druckit finns en uns av "rätt/ fel" kvar:tungan )

Satan va full man blev igår:rolleyes: skall se om jag får ihop lite folk idag med:yoparty Måste bara göra ett jobb (funderar på att ta med lite förstärkning/ öl:D )

Lyckades även med bedriften att halka på is, när jag var ute å pissade med polarens hundvalp. Valpen har nog aldrig haft så kul (skade glädje):gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept