Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fan. Fredagar rockar!

Det bästa är att jag får lyfta det här gamla härket till tråd varje fredag.

Var det ljus!

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
nån stor krökare som har bra recept på shot ?

provade 2påsar ficherman och en flaska förra helgen och det blev fan rätt gott

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hahahaha

ingen som har provat hälla i några godisar i en flaska sprit ? vipps så har man shot, vet inte vilka jag ska hälla i bara

Vad spelar det för roll? Shots smakar ju enbart skit ändå. Kan inte förstå varför man ska envisas dricka sprit om man inte tycker om spritsmaken (vilket jag antar att man iaf delvis vill ta bort). Drick öl, vin, drinkar eller vad nu smaklökarna kan tänkas uppskatta.

Köpte för andra gången hem en för mig nu öl; Innis & Gunn. Ale lagrad på whisky-fat. God & något udda smak :tummenupp

Ikväll blir det fest i förorten (vilken vet jag inte med säkerhet än) med vego-taco med nyinflyttade norrlänskor. Är förberedd på hembränt o lingondricka. Håll tummarna att jag överlever! :D

Last edited:

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
sprit dricker jag fan inte för det är gott caprinias och sinzano är dock undantag, allt annat är en klunk närmare apstadiet

vill ju inte förstöra dyr sprit om det inte blir godare :gnissla köpt shot extrakt på maxi för 20 spänn vissa är goda andra lite mindre

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
sprit dricker jag fan inte för det är gott caprinias och sinzano är dock undantag, allt annat är en klunk närmare apstadiet

vill ju inte förstöra dyr sprit om det inte blir godare :gnissla köpt shot extrakt på maxi för 20 spänn vissa är goda andra lite mindre

Det är ju just det jag försöker peka på. Om man nu inte gillar sprit & inte bara vill bli kalas full. Varför öht dricka det? Inte så att det kan brista i alternativ.

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Mitt första inlägg i den här tråden(tror jag :p )

Sitter å dricker öl nu.. började strax innan 16..
Ska iväg å fira en polare som fyller 18 idag, ska på krogen å se på fjortishiphopdunkadunka musik (BYZ)

En sak jag funderar på, varför blir det så mycket skum i en sånn där draught master(stavning?) ?

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Mitt första inlägg i den här tråden(tror jag :p )

Sitter å dricker öl nu.. började strax innan 16..
Ska iväg å fira en polare som fyller 18 idag, ska på krogen å se på fjortishiphopdunkadunka musik (BYZ)

En sak jag funderar på, varför blir det så mycket skum i en sånn där draught master(stavning?) ?

Är ölet tilräckligt kall?
Har du rätt vinkel mot glaset?
Försöker du hälla sakta genom att inte dra ordentligt i handtaget? (Det gjorde jag. Sen när jag tog i med lite kraft blev det hur bra som helst.)

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Äntligen ska man unna sig lite alkohol efter tvp veckor nykterhet, pga det är svårt att deffa med massa öl, men det är en annan historia...

Laddar upp med några Norrlands och någon tjeckisk bira. Sen får det bli lite Vodka Redbull och en snapps! :)

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Äntligen ska man unna sig lite alkohol efter tvp veckor nykterhet, pga det är svårt att deffa med massa öl, men det är en annan historia...

Laddar upp med några Norrlands och någon tjeckisk bira. Sen får det bli lite Vodka Redbull och en snapps! :)

Nice, själv gör jag ett litet avbrott i deffandet och tar min några finfina drinkar (Sprite Zero, mörk rom och lime). Göttigöttgött!

MikkE

Guest
Hemma nu efer feting feest"!!
Sova tillb 14 och käka frulle på kebabhouse!

Daaaillligthttt!

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Ja man kan inte ha för strikt hela tiden. Ibland får man ju unna sig lite- är ju bra för själen att få gifta ner sig lite!

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Ikväll ska jag unna mig ordentligt. Deffandet funkar klockers även med modest alkoholintag. Nästan 4 kg på två veckor nu, och jag äter som en häst. Förstår inte varför jag tyckt att det har varit så jobbigt att gå ner i vikt tidigare.

Idag blir det PS3-premiär hos polaren. Nån som vill köpa en billig Wii!?!?

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
jebus!! oj va full å go man var igår, sitter nu med en kaffe med en skvätt kahlua i och tänker lite tillbaka.Sålde kompisens bil igår på fyllan,satte på jobbarkompisens dotter(jävligt dumt),försökte dra ut en tand(jävligt dumt) spydde lite,tog en öl till och nu ska man snart iväg på 50 års kalas. jebus!!!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024