Krökatråden

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Ikväll blir det vin och jag längtar, Längesen man träffade vissa vänninor.

Hehe du vet vad vi kallar vin.......:va

Musöppnare:tummenupp :D
Jag har börjat i förväg med Norrland ( så jag får va mig själv) Hoppas du/ ni får en trevlig kväll:yoparty

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
äh kärringar:D
Jobbat klart, druckit lite öl imellan. Snart dags att komma sig ut på krogen m,m

Fler måste väl dricka/ ha historier:va :tummenupp

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
jajjemansan... snart kommer de väl välla in folk i min lilla lya... helvete.. jag vill inte ha fest o en annan polare vill ha fest..vart vill alla dra?...till mig såklart :gnissla :huvet ...de väl fan att man ska bo ett par hundra meter från krogen..blääh...

ja kämpar som en dåre för att bli tillräckligt full för att inte bry mig innan de e här :yoparty :D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Grym kväll!

Prickade in en bra fest med några likasinnare äventyrshojjare. Vilka sköna människor det finns! Träffade en massa nya vänner att köra med i sommar!

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Nyss hemkommen småsvettig och full efter att ha kollat på Backyard Babies
över en härlig groggbuffé i goda vänners lag. :rock :öl

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
:galen omg vilken helg.

Jag trodde det skulle bli steka på stan men näe..

Det vart ilfart till Skavsta, flyg till Milano o ett sabla brötande i det Italienska nattlivet. :)

Nog för att de är katoliker men de har mkt att lära vad gäller att styra upp en bra festkväll.

Vafa ingen dricker o tala om.. ingen vill tjoffa.. de bara står o verkar svåra. Snorta kola på figgan går tydl jättebra men att dra ner brallerna o latja lite är uteslutet...

Just ja :D jag kan meddela att vissa Italienska chiks har kraftig hårväxt i klykan :hihi kanske nåt för Gilette o satsa på Italienska marknaden...

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
japp, första nyktra dagen sen jag blev arton var igår. Har druckit 5 dagar i rad. Känner sig lite mosig kan man ju säga :dricka

londonbrudar är inte mycket att ha. Träffade flera snygga brudar men de var antingen från norge eller från malmö :D

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Sådärdå. Då var det fredag igen. Det här var tamejfan en riktigt seg vecka.
Hörde dock vårens första fågel på Odenplan imorse, så det finns hopp om sol och värme.

Ikväll blir det utgång. Grill kanske, men först lite rödvin och en cig hemma på balkongen. Gaaah. Äntligen helg! :yoparty

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Tog ledigt idag:yoparty
Har gjort bort lite ärenden, sitter nu å käkar på en kebabtallrik. Med en öl:tungan
Inga direkta planer, kanske går på puben med klubben.

Köpte en platta Norrlands 50cl så jag hoppas klara helgen iaf:gnissla :D

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Precis hällt upp en välkyld Guinness och Dropkick Murphys domninerar spellistan! Snart pizza och sen mer öl! Ska dricka bort alla vardagliga bekymmer för en stund!

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
En flarra Casillero del Diablo Merlot 2005 är upp korkad & halvdrucken.
En polare har dragit med mig på något som tillsynes liknar någon form av blind-date.
Kyuss - Sky Valley sjunger ljuva toner ur högtalarna.
Me like :)

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Fastnade lite vid datorn:näsblod ringde å kollade, å de var ingen panik.
Så jag spelar/ laddar lite mer musik:yoparty

MikkE

Guest
250gr med allt på plus ost och bacon. Pommes och fanta till det. Endast NOK 120:- :D

Blir en vit helg igen.

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Hur skall detta gå:va
Sitter kvar... inga var på puben( hockey)
sitter å snackar via datorn med ett gammalt ex:tungan å väntar på att en polare skall sluta med sin innbandy... så blir det nog nått:yoparty
den som lever får se:D

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ja fyfan, länge sen jag skrev i den här tråden. Sitter hemma och spelar guitar hero på playstation och dricker jack daniels, av någon anledning så är jag bättre nu när jag börjar bli lite full än jag är annars. 513 note streak på monkey wrench på hard. 99%. Jag är jävlat batman alltså. Snart blir det duscha och fixa till sig lite och glida iväg på klassfest. Blir great!

edit: Inget svar än? Vad har hänt med tråden?? Starstriker kom och styr upp nu, jag kan ju inte sitta här och vara full på internet ensam. Iofs har jag tänkt glida till ferren nu men ändå. Sitta i krökatråden i 40 minuter utan svar? Vi kanske måste starta ett eget forum där vi kan vara helgalkisar. http://www.Sportsupning.com how about that?

Last edited:

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
dubbel v te eff !! då vare dags igen...:)

vi sitter o laddar för en vidaregång i sumpan. Melodiaset på burken o 4 pers som hellre ser att backen med zlatopramen inte tar slut än att se vem som går vidare i detta sabla buttericks-artisteri:D snacka om VM i att vara sämst.

så vafa...*pfzzt* en zlato till vart det! O dessvärre slutar nog kvällen nere på Garbo på ett av podierna med bar överkropp :rolleyes:

whatta night...

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Heh, ja du, det här var ju inte bra. nog för att JD är gott, men man ska ju inte behöva hinna dricka upp hela flaskan innan man får svar i den här tråden.

Ingen prit för mig ikväll. Sitter och piratkoppierar minsann :p

Ja fyfan, länge sen jag skrev i den här tråden. Sitter hemma och spelar guitar hero på playstation och dricker jack daniels, av någon anledning så är jag bättre nu när jag börjar bli lite full än jag är annars. 513 note streak på monkey wrench på hard. 99%. Jag är jävlat batman alltså. Snart blir det duscha och fixa till sig lite och glida iväg på klassfest. Blir great!

edit: Inget svar än? Vad har hänt med tråden?? Starstriker kom och styr upp nu, jag kan ju inte sitta här och vara full på internet ensam. Iofs har jag tänkt glida till ferren nu men ändå. Sitta i krökatråden i 40 minuter utan svar? Vi kanske måste starta ett eget forum där vi kan vara helgalkisar. http://www.Sportsupning.com how about that?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!