Krökatråden

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Fyfan, idag ska jag för första gången köpa alkoholfri öl (pga träningen)!!! :gnissla :va

Ser fram emot nästa helg (lov). Då ska man iaf kunna ta i sig lite granna. :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Osäkert än om det blir nå fest men jag har varit nyttig och gått fram och tillbaks till systemet (ca 4km) så jag känner att jag förtjänar att bli lite full.:tummenupp

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Jag tar en lugn helg den här helgen. De tre senaste fyllorna har jag supit väl över min förmåga och fått skrämmande långa minnesluckor. Därav en lugn helg men nästa helg är det väl på ett igen :)

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Fyfan, idag ska jag för första gången köpa alkoholfri öl (pga träningen)!!! :gnissla :va

Ser fram emot nästa helg (lov). Då ska man iaf kunna ta i sig lite granna. :)

Idag skiter jag i träningen och förser kroppen med lite sprit. Har varit helt nykter i flera månader och nu är suget för stort.

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Idag skiter jag i träningen och förser kroppen med lite sprit. Har varit helt nykter i flera månader och nu är suget för stort.

Måste att öl är en bra lösning oavsett alkohol eller inte- man kommer i bra stämning!:yoparty

Dock är norrlands alkoholfri inte alls god. Carslbergs små glasflaskor mycket goda! :)

Kanske inte var helt nykterist, drack faktsikt en 2.25 cider (ölen har ju också 0.5% alkohol för den delen...) :D

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Ja jävlar nu var det ett tag sen man fyllde denna tråden , började med 25 år förfest där killen som fyllde år hade bokat bord på harrys på vippen , eller va man nu säger , när vi väl satt där rullades in 3 helrör på 4 liter öl , och 3 flaskor vin , och 3 , 70 ísar med sprit , lagom tankad sitter man här nu och ska försöka soba , hela j'vla tngetbodet sniurrar.

Gonatt era jävlar mc idioter.

MikkE

Guest
Vaknade efter en längre powenap, fick ett sms, stack till en fest, hade ingen alkohol med mig dä affärerna inte får sälja alkohol efter kl 18, cyklade dit, cukla fel, kom fram till slut, smutta på min cola jag drack på vägen, tog ett glas vin som dracks ur 0,4L plastmugg, var social, taxi kom, jag tar bajken och tramar hem, nu här...

Shit va segt när man varken har pengar på svenska kortet eller fått sitt norska visa än... Nu ska jag nog sova.

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Hade en sjuuukt bra kväll.
Bra musik och stämning på den lokala puben och ja, allt gick som det borde. :)

heja jag mera jag

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu kickar vi igång den här stenålderstråden igen.
Har inte avlagt rapport på länge:

Förra helgen tillbringades i Dublin. Första gången där för mig. Nedrans fin stad faktiskt, förutom alla feta människor. Riktigt skön stämning på barerna. Gubbar och gummor blandat med partygräddan i en salig röra. Ölen skvimpar och tjejerna i möhippegängen är fulla redan klockan 17 på em.

Trevlig stad som rekommenderas.

Ikväll relativt soft. Planen är att jag ska ut på MC-Dagen på Barkarby imorrn och hjälpa till lite. Är det fler som ska dit?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nu tänkte jag dra hem från jobbet och ta mig nån pilsner eller lite vin framför tv:n. Det finns sämre sätt att avsluta dagen på.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Mer fredag än så här blir det inte en onsdag :yoparty

Skulle gått ut med en polare som nu bangar. Fan. Alla andra bangar oxå verkar det som. Ja ja, hemma kväll då eller? :huvet

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Jag valde att sticka ut med motard maffian istället för att gå ut. Åkt runda slängor 25 mil så jag pallar inte göra mycket nu.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Jaha, då va det helg igen o alla polare tror att dom har viktigare saker för sig.
Men ngn stackare ska man väl kunna lura ut med på en runda på stan.
Kan inte komma på mkt annat att göra nu när hojarna ligger i bitar :mad:

:fyllisar

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Jaha, då va det helg igen o alla polare tror att dom har viktigare saker för sig.
Men ngn stackare ska man väl kunna lura ut med på en runda på stan.
Kan inte komma på mkt annat att göra nu när hojarna ligger i bitar :mad:

:fyllisar

Jag har en känsla av att ett gäng brudar kommer ringa mig ikväll och då bär det av till kungsan :fyllisar :tuttar :slicka :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln