Krökatråden

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Härligt med tysklandsresa. Skulle också vilja lägga vantarna på "lite" billig bers.

Men idag blir det inge kröka för mig, jag bidde chaufför istället. Fast inte mig emot, Bilen blir troligen en kompressormatad toyota på 225hk :yoparty

Ska köra ifrån södertälje till söder så det blir några mil *brum brum*
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Härligt med tysklandsresa. Skulle också vilja lägga vantarna på "lite" billig bers.

Men idag blir det inge kröka för mig, jag bidde chaufför istället. Fast inte mig emot, Bilen blir troligen en kompressormatad toyota på 225hk :yoparty

Ska köra ifrån södertälje till söder så det blir några mil *brum brum*

Hela 225hk!? Det låter ju helt galet mycket, hur har de lyckats trimma den så hårt :rolleyes:
 

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
Imån lördag blir det utgång i Gbg..var ett tag sen sist..blir nog Diamond dogs som uppvärmning =)

/Martin
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Min BMW-hoj har över 300 så jag fattar inte grejjen..........

Men men. Lyckad kväll med bra party och lite nytt folk. Det behövde jag. Nu ska jag bara ta en drink till så att jag sover gott. Schkål!
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Tid för en uppdatering här tycker jag.

Lyckades komma över en flaska Bacardi Black, vad kan man göra för kul utav den? (mer än att dricka det rent)
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Efter lite rödtjut ikväll o tre dagars semestergrundande i sträck är det snart dax att dra till Garbo i Sumpan... Fler som ska dit ikväll kanske?
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Skoja inte bakisvarningen på mig idag. Sjukt seg efter hemresan på finlandsfärjan. Har kollat på 3 filmer hittills och ska ta den fjärde (Sällskapsresan, Golfaren).

Öl är man inte sugen just nu på iaf, kanske blandar en sjysst drink senare om aptiten är bättre! :tungan:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Polaren hade 25års-skiva igår med allt vad det innebar. Vaknade sent idag med huvudvärk, första gången på länge :(
Blandningen av Smirnoff apple, shots, lite morgan och mycket cigarr var inte bra känner jag idag.
Så först vid 4-tiden på dagen var jag människa nog att åka till sommarstugan och bygga vidare.
Och som avslutning så blev det visst en Gin&Tonic med svågern i deras sommarstuga, den satt fint :D
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu ere sommar nu ere sol................. Well. Imorrn ska det iaf bli sol.
Tänkte fira det med några pils på stan. Idag ett av de sällsynta tillfällen då hela kompisgänget för en gångs skull befinner sig i samma stad, så utgången är ett faktum!

Ta det lungt i vimlet & trevlig helg!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Sådärja, nu har jag fanemig haft mina sex vita dagar efter min fredag, lördag, söndag, tisdag, onsdag, fredag, lördags supning. Darrningarna har börjat avta och nu kan jag multiplikationstabellen igen. Måste bara duscha bort målarfärgen och borsta mina snustäckta arbetartänder sen är det dags för ett besök på systembolaget. Halleluja.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu vet jag vad en raketfylla innebär.
Trodde inte man kuinde bli så packad vid 35-års ålder. Kräftskivor är förrädiska och likaså absolut.
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Rackig kräftskiva som in i sjutton. Alla var halvnyktra och trista. Bättre blir det immorn med en bättre och riktigare skiva- snaps, öl , jäger och inte minst kräftor, där alla kan sitta och snacka skit hela kvällen!
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Ölen är kall, solen skiner och snart är det fest! Vad mer kan man begära på en onsdag?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Ikväll gick det åt en sjua jack daniels men det har varit mest trevligt istället för stökigt. Kom just hem efter fem minuters cykelväg och kan säga att jag hade lika gärna kunnat gissa klockan tolv istället för efter fyra. Har varit riktigt trevligt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top