Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det vore kanske nåt... Men vafan va dum jag skulle känna mig??? Fast det går kanske över:va Eller så får man ha en s.k indianfylla... Då har man säkert kul ensam på en glaciär

Äh, du går ut ensam i en bar nära dig och tar en drink. Är det trist så går du hem eller vidare. Det är ju ingen som tvingar dig att vara ute om det känns dött. Jag vet inte vad du är för typ, men det är inte direkt svårt att få kontakt med folk. Det räcker ju med ett "hej" typ.... Sen vet man aldrig var man hamnar :D
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Nästa helg blir det krogen iallafall... Får hålla mig tills dess

Blir o köpa massa mat och hetsäta så man syndar lite på fredagen iallafall
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
har suttit med gitarren och en öl och softat nu i cirka en timma. NU känner jag att barkarchansen har sänkt litegrann så nu blir det snart åka till den riktiga förfesten.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ahupp. HUr gick det nu då?
Hade själv en kanonkväll, men polaren blev plakat, för han skulle ragga :D
Det vet man ju hur det går............





Well. Han fick faktiskt med sig en trevlig tjej hem:tummenupp
Fråga mig inte hur.
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jag syndade också lite igår. Det var väl egentligen inte säkert att det skulle bli utgång, men den ena ölen ledde till den andra och helt plötsligt satt vi där med en fylla på ingång och ett ökat sug efter att gå på lokal. Man måste ju bli sedd, det är ju lite av poängen med hela drickerispektaklet. Var väl halvkul, småklistrade lite på några galanta damer och träffade gamla vänner som öste vatten på min egokvarn, sånt är alltid trevligt. Dessutom är jag oerhört stolt över att det bidde billigt, vilket brukar vara en outtömlig källa till ångest, dessutom blev det inga som helst pinsamma fyllebults-sms eller sliriga fjumsinlägg på forum utav barnslig karaktär. Fan, jag är inte ens bakis. Någon måste gilla mig.

/perris
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag syndade också lite igår. Det var väl egentligen inte säkert att det skulle bli utgång, men den ena ölen ledde till den andra och helt plötsligt satt vi där med en fylla på ingång och ett ökat sug efter att gå på lokal. Man måste ju bli sedd, det är ju lite av poängen med hela drickerispektaklet. Var väl halvkul, småklistrade lite på några galanta damer och träffade gamla vänner som öste vatten på min egokvarn, sånt är alltid trevligt. Dessutom är jag oerhört stolt över att det bidde billigt, vilket brukar vara en outtömlig källa till ångest, dessutom blev det inga som helst pinsamma fyllebults-sms eller sliriga fjumsinlägg på forum utav barnslig karaktär. Fan, jag är inte ens bakis. Någon måste gilla mig.

/perris

Ungefär samma för mig. Trevlig kväll. No more no less. Notan slutade på 150.-
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Är det här alla rörmockare (hur stavas det egentligen?) håller till?

Jag har stopp i muggen...
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
I morse kom jag hem från thailand.. Och i kväll ska jag till Köpenhamn på *porrmässa*. Antar att det blir drickande i kväll med... Jag som skulle vara nykter ett tag nu!!
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
med en sönderkastad telefon och en försvunnen vinterjacka...

Fan va kände mig träffad när jag läste det, tänkte: Hur fan visste han det..? :)

Själv klippte jag en flaska JD förra lördagen, dränkte mina sorger för en kvinna och ja, det gick ju som det gick,,, :rolleyes:
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Jaha, nu har man varit på nån krog o tittat fussball med gamla polare från thailandstiden, helfestligt... Nån som vill ut eller???
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Njae, är fortfarande hemma. Startar precis nytt bolag och har lite dötid just nu, då kan man unna sig lite söndagsfyllor med damsällskap. Förhoppningsvis blir det fullt ös från nästa vecka så man får ordning på sitt liv
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top