Krökatråden

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Medlem i kändisligan.. Haha, det kommer kanske så småningom! :tummenupp

Haha OK. Ett tips bara; visa lagom. För mycket hud så tröttnar hingstarna här direkt och varenda (avundsjuk) sporthojstjej kommer kalla dig vid kvädningsord från alfabetets fulla spektrum. :rolleyes:

Nu ska jag sluta spamma eran krökartråd...

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Har passerat allt för många helger med ganska mkt krökande... får köra en vit helg där man har orkat tränat också!

Rock on everybody else!:yoparty

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tjejen i Barcelona, polarna finns det inte många av och ryggen säger nej till mer trapp-byggnation så nu sitter man här efter X antal groggar och väntar på att dvd'n ska bränna klart säsong 2 av Eureka så jag har nåt att göra i natt.
Fyfan vad deprimerande, groggdrickandes klockan 1 en fredagkväll med en katt i knät och stökigt som fan är det också och jag längtar bara till att få dra på mig arbetsbyxorna och jobba litegrann. Är det så här ni ungkarlar har det? Har aldrig varit ungkarl på riktigt så jag vet inte hur det ska kännas :(

Edit/ Jag drar nog på mig arbetsbrallorna och trotslallt och bygger färdigt trappan nu när man ändå är bedövad av spriten :D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Tjejen i Barcelona, polarna finns det inte många av och ryggen säger nej till mer trapp-byggnation så nu sitter man här efter X antal groggar och väntar på att dvd'n ska bränna klart säsong 2 av Eureka så jag har nåt att göra i natt.
Fyfan vad deprimerande, groggdrickandes klockan 1 en fredagkväll med en katt i knät och stökigt som fan är det också och jag längtar bara till att få dra på mig arbetsbyxorna och jobba litegrann. Är det så här ni ungkarlar har det? Har aldrig varit ungkarl på riktigt så jag vet inte hur det ska kännas :(

Edit/ Jag drar nog på mig arbetsbrallorna och trotslallt och bygger färdigt trappan nu när man ändå är bedövad av spriten :D

Ta bort dendär viljan att bygga trappa så har du en ungkarl..

Innerst inne så vill man så gärna bygga o grejja men man blir förslappad av att va singel så man sitter o latar sig o blir ännu mer deprimerad :D

Ja dricker coca cola ikväll dock, men rört mig ur soffan de har ja knappt gjort fastän ja har miljoner saker att göra :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ta bort dendär viljan att bygga trappa så har du en ungkarl..

Innerst inne så vill man så gärna bygga o grejja men man blir förslappad av att va singel så man sitter o latar sig o blir ännu mer deprimerad :D

Ja dricker coca cola ikväll dock, men rört mig ur soffan de har ja knappt gjort fastän ja har miljoner saker att göra :huvet

Jag skulle aldrig klara mig som ungkarl, jag måste ha minst 2 projekt igång samtidigt annars klarar jag inte av vardagen. För mycket som snurrar i min sjuka hjärna antagligen och när jag bygger nåt så tänker man inte på det och då fungerar man som en normal person :D
Men nu har jag förenat nytta med nöje ikväll och efter alldeles för några groggar (för många om tjejen hade sett mig) så ska jag försöka varva ner med en film i sängen innan man slocknar.
Men snyggt blev det, får se hur det ser ut i morgon när man är nykter (kortet togs dock tidigare innan det limmades, kan se sämre ut nu...) :gnissla

Bifogat

• trappa.jpg
    trappa.jpg
    106 KB · Visningar: 44

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag skulle aldrig klara mig som ungkarl, jag måste ha minst 2 projekt igång samtidigt annars klarar jag inte av vardagen. För mycket som snurrar i min sjuka hjärna antagligen och när jag bygger nåt så tänker man inte på det och då fungerar man som en normal person :D
Men nu har jag förenat nytta med nöje ikväll och efter alldeles för några groggar (för många om tjejen hade sett mig) så ska jag försöka varva ner med en film i sängen innan man slocknar.
Men snyggt blev det, får se hur det ser ut i morgon när man är nykter (kortet togs dock tidigare innan det limmades, kan se sämre ut nu...) :gnissla

:D.

Ptjaru, som sagt så kommer du ha mkt att göra när/om jag köper mig en lägenhet i Örebro, då ska de renoveras :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bööh.. Idag är jag mycket bakis.... :(
Men igår hade jag sjukt ball :D

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Spice Gold är OK, men jag gillar den mörka. Det finns en till variant som kommer i en läderpåse. Den är mumma.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jahaaaa! Håll i er för då åker vi in i dimman *tuuuut-tuuuuuuut*! (Eller snart, förhoppningsvis.)

Köra-fort-som-fan-ta-färja-äta-flott-trängas-med-zigenare-färja-hem-dödstrött-smuggel-piss-öl porlar just nu ner i min fagra strupe!

/perris

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...