Starstriker
Som man googlar får man svar
Nu lyfter vi den här gamla häcken till tråd.
Var är festen i helgen?
Var är festen i helgen?
Hade tänkte försöka dricka upp slutet av min bag in nu innan jag äter men det är alltid mer än man kan tro så jag är på mitt sjätte glas nu. Efter den här bag in boxen ska jag börja på en ny, det här kommer sluta med raketspya och indianfylla misstänker jag.
Jag har varit utomlands i en manad nu, varav 2 kvallar har varit nyktra. Resten har varit mer eller mindre fulla, mest mer!
Lite alkisvarning pa detta... Nu ska jag inte festa pa javligt lange, har jag tankt mej!
Vaddå!? Du tjöpte väl med dig en massa billig sprit från utomlands?
När ska du dricka den då?
det här blir den första vita helgen efter 18 hårda helger på raken, sista gångerna har man inte stapplat innanför dörrn förrns 07:00 morgonen efter..
siktet är inställt på 8 vita helger..
Nar jag blir sugen igen! Vilket nog lar droja ett tag! Kanner mej lite sondersupen efter alla "buckets"!
Shit? Hur han man supa skalle i Örebro till 0700 18 helger på raken!
Det är inte bra att sluta abrupt, så du bör nog iaf ta dig en måttlig fylla ikväll
Du, när klockan är 21 kommer trycket bli för hårt och du blander till en hink Sang-Thip Royal, RedBull och cola.
Eftersom du ändå kommer trilla dit så kan du lika gärna börja nu med detsamma!
Jag ska iaf anamma bucketstrenden hemma, och borja salja buckets pa mina fester!
Vart i Sthlm går ni när ni slår runt?
Jag e rätt ny i stan och endast hunnit med några vändor pga massa resor. Om någon vill giuda en som oftast blir för full, skämmer ut sig, antastar vackra damer och sen blir ännu fullare så hojta till. (lite ironi)
SNÅLT! Man bjuder på sånt. Säg bara år de som kommer att ta med egen hink och fett sugrör att dricka ut!
Man skulle kunna göra en STOR 10-litershink också. Så får alla sitta där och suga. Haha. Ok tills alla kommer på att man kan bubbla. Det är bara en tidsfråga innan du hittar en massa snus i den
Det beror ju lite på vad man har för budget, hur gammal man är, vad man gilllar för typ av ställen och om man är ute efter någonting "särskilt".
Svara på detta så ska jag leverera fem förslag.
Jag är rätt säker på att det är så här. Man blir jävligt full, riktigt jävla grisfull och sen märker man att man måste spy. Vilket är en bra sak för när man spytt brukar det lugna ner sig och man brukar nyktra till. Men när det gäller den ondskefulla, oönskade demoniska indianfyllan så kommer det först en raketspya och sen så är man fortfarande lika dum i huvudet efteråt.
Vad kommer först - raketspya eller indianfylla?
28, budgeten är inte så noga. Brukar landa på ca:1000-2000 en kväll. Tycker om Hotellet, dock nästan det enda stället jag varit på mer än 2 ggr så vad fan vet jag. Är ute efter att slå runt & lite
Jag är rätt säker på att det är så här. Man blir jävligt full, riktigt jävla grisfull och sen märker man att man måste spy. Vilket är en bra sak för när man spytt brukar det lugna ner sig och man brukar nyktra till. Men när det gäller den ondskefulla, oönskade demoniska indianfyllan så kommer det först en raketspya och sen så är man fortfarande lika dum i huvudet efteråt.
Sen vaknar man i en tjejkompis lägenhet med en sönderkastad telefon och en försvunnen vinterjacka. Nånting att berätta för barnbarnen.
Tja, det beror val pa hur manga somm kommer! Kommer det typ 50 pers blir jag ruinerad om jag ska bjuda alla de pa sprit
Ok. Jag kommer sällan ut före 23, och därefter brukar jag inte palla mer än 3-4 öl (dvs 200 pix ca). Speciellt inte om jag ska ut och köra dagen efter.
Oftast är festen hemma och där dricks drinkarna. På krogen vill jag bara ha ett glas i handen. Är det en drink så tar det slut för snabbt.
Men ok. Kan du tänka dig att spendera 1-2k/kväll så ligger ju Stockholm för dina fötter. 28 bast.
- Stureplan med alla hippa ställen som ligger därnere.(Sture, East, Laroy mfl)
- Berns
- Riche
- Naglo vodkabar
- Metro på Söder (vetefan om det finns kvar??)
- Tranan kan vara ok (lite softare folk där)
- Finns en del sköna ställen nere på Rörstrandsgatan
- Grill längst upp på Drottninggatan är grymt,men stänger 01
- Storstad/Olsson (vägg i vägg på Odengatan, mina favoriter efter Grill. Kanske lite yngre folk på Olssons
Kan tänka mig är väl fel ord men det blir alltid så oavsett så jag har vant mig... Ska testa de ställen nån kväll. Ikväll är jag dock strandsatt utan polare så får väl titta på spriten med längtan istället
DU, jag har vid några tillfällen gett mig ut på stan själv när precis alla andra är bortresta eller sitter och gullar med nån flicka. Loservarning, jag vet, men fan vad jag haft kul de kvällar jag gått ut helt själv! Lätt att få hugg om man nu är ute efter det...................
Shit? Hur han man supa skalle i Örebro till 0700 18 helger på raken!
Det är inte bra att sluta abrupt, så du bör nog iaf ta dig en måttlig fylla ikväll
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|