Krökatråden

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Hade tänkte försöka dricka upp slutet av min bag in nu innan jag äter men det är alltid mer än man kan tro så jag är på mitt sjätte glas nu. Efter den här bag in boxen ska jag börja på en ny, det här kommer sluta med raketspya och indianfylla misstänker jag.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
MAUAHAHA. DU har inte söpet ihjäl dig än, det glädjer mig.
Du har rätt. Massa bag-in-box slattar kan man ju inte ha hemma. Förmodligen kommer du bli tvungen att dricka upp boxen du påbörjar också (är den under 1/3 full så kallas det slatt och då måste den drickas upp).

Vad kommer först - raketspya eller indianfylla?

Det här blir en härlig fredag. Är det någon som vet vad det blir för väder i Sthlms-trakten imorrn? Blir det fint (=hojåkning) ska jag inte bli så full, men om det ska regna imorrn så tänker jag kröka till det. Det var ett tag sen nu som man satte klackarna i taket.

Hade tänkte försöka dricka upp slutet av min bag in nu innan jag äter men det är alltid mer än man kan tro så jag är på mitt sjätte glas nu. Efter den här bag in boxen ska jag börja på en ny, det här kommer sluta med raketspya och indianfylla misstänker jag.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har varit utomlands i en manad nu, varav 2 kvallar har varit nyktra. Resten har varit mer eller mindre fulla, mest mer! :tungan
Lite alkisvarning pa detta... Nu ska jag inte festa pa javligt lange, har jag tankt mej! :gnissla

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jag har varit utomlands i en manad nu, varav 2 kvallar har varit nyktra. Resten har varit mer eller mindre fulla, mest mer! :tungan
Lite alkisvarning pa detta... Nu ska jag inte festa pa javligt lange, har jag tankt mej! :gnissla

Vaddå!? Du tjöpte väl med dig en massa billig sprit från utomlands?
När ska du dricka den då?

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
det här blir den första vita helgen efter 18 hårda helger på raken, sista gångerna har man inte stapplat innanför dörrn förrns 07:00 morgonen efter.. :D

siktet är inställt på 8 vita helger.. :rolleyes:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
det här blir den första vita helgen efter 18 hårda helger på raken, sista gångerna har man inte stapplat innanför dörrn förrns 07:00 morgonen efter.. :D

siktet är inställt på 8 vita helger.. :rolleyes:

Shit? Hur han man supa skalle i Örebro till 0700 18 helger på raken!
Det är inte bra att sluta abrupt, så du bör nog iaf ta dig en måttlig fylla ikväll :D

Nar jag blir sugen igen! Vilket nog lar droja ett tag! Kanner mej lite sondersupen efter alla "buckets"! :tungan

Du, när klockan är 21 kommer trycket bli för hårt och du blander till en hink Sang-Thip Royal, RedBull och cola.

Eftersom du ändå kommer trilla dit så kan du lika gärna börja nu med detsamma!

thai-bucket-27345.jpg

Last edited:

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Vart i Sthlm går ni när ni slår runt?

Jag e rätt ny i stan och endast hunnit med några vändor pga massa resor. Om någon vill giuda en som oftast blir för full, skämmer ut sig, antastar vackra damer och sen blir ännu fullare så hojta till. (lite ironi)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Shit? Hur han man supa skalle i Örebro till 0700 18 helger på raken!
Det är inte bra att sluta abrupt, så du bör nog iaf ta dig en måttlig fylla ikväll :D

Du, när klockan är 21 kommer trycket bli för hårt och du blander till en hink Sang-Thip Royal, RedBull och cola.

Eftersom du ändå kommer trilla dit så kan du lika gärna börja nu med detsamma!

thai-bucket-27345.jpg

Jag ska iaf anamma bucketstrenden hemma, och borja salja buckets pa mina fester! :yoparty

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jag ska iaf anamma bucketstrenden hemma, och borja salja buckets pa mina fester! :yoparty

SNÅLT! Man bjuder på sånt. Säg bara år de som kommer att ta med egen hink och fett sugrör att dricka ut!

Man skulle kunna göra en STOR 10-litershink också. Så får alla sitta där och suga. Haha. Ok tills alla kommer på att man kan bubbla. Det är bara en tidsfråga innan du hittar en massa snus i den :yoparty

Vart i Sthlm går ni när ni slår runt?

Jag e rätt ny i stan och endast hunnit med några vändor pga massa resor. Om någon vill giuda en som oftast blir för full, skämmer ut sig, antastar vackra damer och sen blir ännu fullare så hojta till. (lite ironi)

Det beror ju lite på vad man har för budget, hur gammal man är, vad man gilllar för typ av ställen och om man är ute efter någonting "särskilt".

Svara på detta så ska jag leverera fem förslag.

SJälv börjar jag närma mig "mogen" ålder så stureplan orkar jag inte med mer. Ställen med inträde går också bort för det mesta. Hänger mest på ställen som Hotellet, Storstad, Olssons, Gerdas och Mården numera. Grill är också bra. Dessa ställen är lite mer ordnade barer med mer mingel än ultraparty.

Last edited:

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
SNÅLT! Man bjuder på sånt. Säg bara år de som kommer att ta med egen hink och fett sugrör att dricka ut!

Man skulle kunna göra en STOR 10-litershink också. Så får alla sitta där och suga. Haha. Ok tills alla kommer på att man kan bubbla. Det är bara en tidsfråga innan du hittar en massa snus i den :yoparty

Det beror ju lite på vad man har för budget, hur gammal man är, vad man gilllar för typ av ställen och om man är ute efter någonting "särskilt".

Svara på detta så ska jag leverera fem förslag.

28, budgeten är inte så noga. Brukar landa på ca:1000-2000 en kväll. Tycker om Hotellet, dock nästan det enda stället jag varit på mer än 2 ggr så vad fan vet jag. Är ute efter att slå runt & lite :tuttar

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs

Vad kommer först - raketspya eller indianfylla?
Jag är rätt säker på att det är så här. Man blir jävligt full, riktigt jävla grisfull och sen märker man att man måste spy. Vilket är en bra sak för när man spytt brukar det lugna ner sig och man brukar nyktra till. Men när det gäller den ondskefulla, oönskade demoniska indianfyllan så kommer det först en raketspya och sen så är man fortfarande lika dum i huvudet efteråt.

Sen vaknar man i en tjejkompis lägenhet med en sönderkastad telefon och en försvunnen vinterjacka. Nånting att berätta för barnbarnen.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tja, det beror val pa hur manga somm kommer! Kommer det typ 50 pers blir jag ruinerad om jag ska bjuda alla de pa sprit :p

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
28, budgeten är inte så noga. Brukar landa på ca:1000-2000 en kväll. Tycker om Hotellet, dock nästan det enda stället jag varit på mer än 2 ggr så vad fan vet jag. Är ute efter att slå runt & lite :tuttar

Ok. Jag kommer sällan ut före 23, och därefter brukar jag inte palla mer än 3-4 öl (dvs 200 pix ca). Speciellt inte om jag ska ut och köra dagen efter.
Oftast är festen hemma och där dricks drinkarna. På krogen vill jag bara ha ett glas i handen. Är det en drink så tar det slut för snabbt.

Men ok. Kan du tänka dig att spendera 1-2k/kväll så ligger ju Stockholm för dina fötter. 28 bast.

• Stureplan med alla hippa ställen som ligger därnere.(Sture, East, Laroy mfl)
  • Berns
  • Riche
  • Naglo vodkabar
  • Metro på Söder (vetefan om det finns kvar??)
  • Tranan kan vara ok (lite softare folk där)
  • Finns en del sköna ställen nere på Rörstrandsgatan
  • Grill längst upp på Drottninggatan är grymt,men stänger 01
  • Storstad/Olsson (vägg i vägg på Odengatan, mina favoriter efter Grill. Kanske lite yngre folk på Olssons

Jag är rätt säker på att det är så här. Man blir jävligt full, riktigt jävla grisfull och sen märker man att man måste spy. Vilket är en bra sak för när man spytt brukar det lugna ner sig och man brukar nyktra till. Men när det gäller den ondskefulla, oönskade demoniska indianfyllan så kommer det först en raketspya och sen så är man fortfarande lika dum i huvudet efteråt.

Sen vaknar man i en tjejkompis lägenhet med en sönderkastad telefon och en försvunnen vinterjacka. Nånting att berätta för barnbarnen.

Hehe. Nu var det iofs länge sen jag spydde, men jag har alltid beundrat de som kan fortsätta parta efter en kaskadspya. Själv går jag ner för räkning direkt. Iofs ska det mycket till innan jag spyr, men ändå.

Tja, det beror val pa hur manga somm kommer! Kommer det typ 50 pers blir jag ruinerad om jag ska bjuda alla de pa sprit :p

Vänd på det då och bjud bara på hinken. Den kan komma väl till pass även efter att den är tömd! Hehe

Last edited:

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Ok. Jag kommer sällan ut före 23, och därefter brukar jag inte palla mer än 3-4 öl (dvs 200 pix ca). Speciellt inte om jag ska ut och köra dagen efter.
Oftast är festen hemma och där dricks drinkarna. På krogen vill jag bara ha ett glas i handen. Är det en drink så tar det slut för snabbt.

Men ok. Kan du tänka dig att spendera 1-2k/kväll så ligger ju Stockholm för dina fötter. 28 bast.

• Stureplan med alla hippa ställen som ligger därnere.(Sture, East, Laroy mfl)
  • Berns
  • Riche
  • Naglo vodkabar
  • Metro på Söder (vetefan om det finns kvar??)
  • Tranan kan vara ok (lite softare folk där)
  • Finns en del sköna ställen nere på Rörstrandsgatan
  • Grill längst upp på Drottninggatan är grymt,men stänger 01
  • Storstad/Olsson (vägg i vägg på Odengatan, mina favoriter efter Grill. Kanske lite yngre folk på Olssons

Kan tänka mig är väl fel ord men det blir alltid så oavsett så jag har vant mig... Ska testa de ställen nån kväll. Ikväll är jag dock strandsatt utan polare så får väl titta på spriten med längtan istället

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Kan tänka mig är väl fel ord men det blir alltid så oavsett så jag har vant mig... Ska testa de ställen nån kväll. Ikväll är jag dock strandsatt utan polare så får väl titta på spriten med längtan istället

DU, jag har vid några tillfällen gett mig ut på stan själv när precis alla andra är bortresta eller sitter och gullar med nån flicka. Loservarning, jag vet, men fan vad jag haft kul de kvällar jag gått ut helt själv! Lätt att få hugg om man nu är ute efter det...................

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
DU, jag har vid några tillfällen gett mig ut på stan själv när precis alla andra är bortresta eller sitter och gullar med nån flicka. Loservarning, jag vet, men fan vad jag haft kul de kvällar jag gått ut helt själv! Lätt att få hugg om man nu är ute efter det...................

Det vore kanske nåt... Men vafan va dum jag skulle känna mig??? Fast det går kanske över:va Eller så får man ha en s.k indianfylla... Då har man säkert kul ensam på en glaciär

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln