Krökatråden

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Äntligen lite långledigt.. Har laddat upp med två avslappningswhisky,, gött :tummenupp
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Blev några öl i kväll framför några Simpsons avsnitt, fan va avslappnande.... Vet inte hur de blir i mon, vill ju inte va bakfull på lördag då äntligen de fina vädret kommer! :banana
 

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
:) å så vare freedag igen... fast lite knas eftersom det varit ledigt hela dan.. sowhat jag har redan ett pa bärka innanför västen :tungan

o värre läre bli... det som ligger o skottgluggen är dunderstekar runda på stan med nåra törstiga ickestockisar= även Kickis på Kungsgatan skulle rocka :D

nån annan som är på väg ner på stan för o kolla marknadsvärdet? :2cool
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
ja fyfsan nu var denna kväll avklarat , sator seteg på körde sina nya låtar o nån gammal goding från slammer , sen steg dom av , det blev ett jävla ös i publiken dom steg på igen!!!!!

spelade lite gammla låtar , o röjjde satan , steg av igen ,

Blev ett jävla ös igen . DOM STEG PÅ IGEN!!!!

spelade i wanna go home medmera

bästa spelningen på välllldigt länge ..

sen gick jag o köpte ett bigmeal på sibylla men kärringen i kassan packade ner
det så hela colan rann ut över hela stripsen o hamburgaren så nu sitter jag här kladdig o jääävlig... ska bli intressant att se hur tgntbordert ser ut i morgon...

nu ska jag jävla sova .... gonatt era demoner..
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Idag har jag varit våldsamt fruktat bakis. Ont i skallen nå så sjukt. Var blött igår. Lekte herren på täppan in snöhögarna i kåbdalis i kanonfyllan. Snodde micken från gitarristen i bandet som spelade och så sjöng vi istället för han. Mycket vansinne igår. Kan påpeka att turbojugend spydde på mina skinnsäten i bilen också. väldigt uppskattat
 

MikkE

Guest
Ruggit skön kväll. Kommer till polaren, börjar öppna första Carlsbergen. Klockan blir 2000 - HOCKEY! Ser två perioder så vi sedan drar mot stan (får skjuts till mörbu t-banestation). Åker till medis (Medborgarplatsen) oh checkar in på Tegel (Det gillar jag inte då det är en av hammarbys "hak") Träffar en annan kompis där. Snackar massa skit och har det massa trevligt. Klockan blir 0120, tänker på refrängen och åker tillbaka till mörby. Tar därefter en taxi hem. Och nu är jag här. Soft, trevlig och lugn kväll bidde det. Nu ska man sova för att sedan förhoppningsvis fota lite FMX-åka om några timmar ;)
Skål i dimman!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
ikväll så är det en polare som fyller 30 år, lokal är hyrd och sprit finns. Frågan är om man kommer överleva.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Det är ju fredag ikväll men ändå ingen som skrivit i tråden? :va
Jag blev iaf lite full ikväll... tyvärr ska man upp och jobba imorgon bitti :död
Fast imorgon kväll kommer det rocka! Då är det Mustasch och alkohol som gäller :fyllisar
 

Rohlen

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Umeå
Hoj
Hojlös
newstead skrev:
2122951 Det är ju fredag ikväll men ändå ingen som skrivit i tråden? :va
Jag blev iaf lite full ikväll... tyvärr ska man upp och jobba imorgon bitti :död
Fast imorgon kväll kommer det rocka! Då är det Mustasch och alkohol som gäller :fyllisar
Ähhhh, de har väl lagt sig, eller nåt. Själv har man njutit av vodka och vin i goda vänners lag. :tummenupp
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
UPP UPP UPP

Nu är det dax att skaka liv i den här gamla tråden! Sommaren har kommit till stan. Man borde ta sig ut i nån park och sippa lite rosévin eller nåt ;)

Kan dock inte bälga i mig för mycket. Ska infinna mig på MC-dagen imorrn 0900, och då har jag inte lust att osa sprit. Får parta lite mer imorrn kväll istället!

lite kul när man läser den här tråden. För bara en vecka sedan skrev folk om snödrivor (norröver visserligen) och nu en vecka senare har vi 20C här i huvudstaden. Underbart!
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Dagens enda föreläsning blev inställd pga strömavbrott... Gud har hörsammat mina böner och som tack finns det bara en sak att göra! Solen skiner och ett par kalla i kylen skriker efter att öppnas :fyllisar.
 

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Ort
uddevalla
Hoj
Harley custom 110"
Underbart väder rena sommarvärmen så ölsuget är ju enormt.Har vart ute och rastat husan idag så det small mellan husväggarna :yoparty så nu blir det en iskall bärk! :fyllisar
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top