Krökatråden

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag känner att en ban kommer min väg, hur som helst så ha det bra i krökatråden. Jag kommer sakna starstriker framförallt, trots att du gillar techno så är du en fin kille.

P.s Jag är full nå jävulst som man säger i norrland

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Freeeedag:yoparty och semesterrrrr :yoparty :yoparty :yoparty

Hojen är packad och jag också. Imorrn bär det av till Spanien minsann.

Ha så kul härhemma :banana

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu är jag inte avundsjuk längre, finns det något bättre än att dricka kall Mogge och cola och spela hårdrock så högt så att högtalarskydden rasar :D
Sista personen är på väg hem nu så imorrn blir det sovmorgone, tjejen har visst redan gått och knoppat sett en timme tillbaka... Hon får städa imorgon :D

IronMike

Guest
Jag dricker Jp Chenet på flaska, varvar med pripps blå fegisar.. Knappast full guppe, men jag började när Sverige lira mot Spanien, lade ribban på 1,5 promille ca, och nivån har nog legat där hela tiden.

Precis lagom. Man somnar gott, utan att vakna dålig.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det här är illa, vaknar nu redan sen till grillkväll hos polaren och är fortfarande bakis :huvet måste nog skärpa mig..
Men inte idag, idag ska jag finna lösningen på alla problem i blaskig öl söta drinkar och mellan fina :tuttar

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Inte för att det blöt kväll nu, men igår var det iaf. Nästan så man vill prisa han som gjorde CM Spice Gold. Världens gudadrycka med Cola + limeklyfta!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Inte för att det blöt kväll nu, men igår var det iaf. Nästan så man vill prisa han som gjorde CM Spice Gold. Världens gudadrycka med Cola + limeklyfta!

Jag åtog mig uppdraget för ca 6 år sedan att försöka övertyga mänskligheten att CM spiced Gold är livets dryck och inte den där jävla mesdrycken som kallas för "vatten" :fakta
Det går sisådär, jag har lyckats få ner ett 20-tal i CM-träsket och det har runnit många liter i baren sedan dess.
Ikväll blev det dock en "Jim Beam BLACK", också en gudagåva. Givetvis med 4-gradig cola.
DSC_0043-640.jpg

Dark_Messenger

Guest
Jag åtog mig uppdraget för ca 6 år sedan att försöka övertyga mänskligheten att CM spiced Gold är livets dryck och inte den där jävla mesdrycken som kallas för "vatten" :fakta
Det går sisådär, jag har lyckats få ner ett 20-tal i CM-träsket och det har runnit många liter i baren sedan dess.
Ikväll blev det dock en "Jim Beam BLACK", också en gudagåva. Givetvis med 4-gradig cola.

Det kallar jag alkoholmissbruk. :mad:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Ska på 40 årsfest ikväll så det kommer nog bli lite av varje, groggbordet är uppdukat och jag har jobbat natt, kan sluta precis hur som helst...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det kallar jag alkoholmissbruk. :mad:

All alkohol är drickbar ren men den kommer till sin rätta när den blandas med äkta coca-cola, givetvis på glasflaska. Och som sagt, 4 grader kall ska den vara, varken mer eller mindre.
Dessutom kan du inte dricka en halv pava CM spiced rent utan att må dåligt, men blandar du med cola så går det att dricka en hel pava om man orkar.
Dessutom, hur fan kan folk dricka Gin rent!? Rena rama rävgiftet men skitgott med Tonic. Är det också alkoholmissbruk?
Och jag hävdar fortfarande att all whiskey (även JW Blue label) ska rickas med cola :mattias

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Manar du på allvar att du dricker en rökig single malt typ lagawulin (stavning ?) med cola ? Jim beam och JD fattar jag, det ska ju drickas med cola :) :)

Nej, men då är en rökig single också "bryggd" för folk med dålig smak :D Sånt skit dricker man inte, den bjuder man bara på. Har några fina single men det är inget jag befattas med.

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172

Det mest irriterande är att jag sist köpte hem mig fel flaska. Jag köpte istället Spice Original... :gnissla

Dock funkar den fint med Cola (givetvis riktig cola) också, dock inte lika bra...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
DSC_0043-640.jpg
Vart köper du cola på flaska för det är väll det du kör med?

EmiliosFantomen

Guest
Ingen annan som sitter och super bort bakfyllan från igår?
:förstasemesterveckan

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vart köper du cola på flaska för det är väll det du kör med?

Köper genom en restaurang, brukar beställa 5-6 backar åt gången. Kostar runt 120-140:-/back, eller det är vad jag får betala iaf.
De brukar ha såna även på grossist-shopar, där får du dock bara handla om du är kund där. Men det är lugnt, bara säga ett firmanamn och att du glömde kortet hemma så år du handla ändå.

machinegun-joe skrev:
Ingen annan som sitter och super bort bakfyllan från igår?
:förstasemesterveckan

Sitter här med lite bakismage och trött som ett as efter att ha kommit hem runt 4 och gått upp vid halv 10 :näsblod
Ska dessutom åka iväg och hyra en bergsborr för andra gången, ser verkligen fram emot att stå och borra ca 40 hål i sten under dagen...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati